donderdag 30 juni 2022

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Daar ben ik weer! Deze week heb ik genoeg om te laten zien! Maar ook Challenges Donderdag mag niet ontbreken :) Twee kaarten heb ik gemaakt voor twee challenges. En heel toevallig, ze liggen heel dicht bij elkaar! 

De eerste is voor het Global Design Project, #GDP349, klik HIER om naar het challenge-blog te gaan.


Het is deze week een kleuren-challenge! 


Ik gebruikte de Sale-a-Bration set 'Wonderful World', een stempelset MET een pak DSP! In de stempelset zitten korenbloemen, geen teksten. Deze tekst komt uit de set 'One Happy Family' uit de jaarcatalogus. Ik combineerde het met een embossingfolder en de tag-stansen. 


Het tweede kaartje is voor Colour INKspiration op Facebook, klik HIER. En ja, je ziet het goed, bijna dezelfde kleuren!


Alleen Night of Navy is eraan toegevoegd. Ik maakte het kaartje gisteren tijdens mijn Facebook LIVE, klik HIER om het terug te kijken! 


Ik heb geprobeerd met de nieuwe stempelset en stansen 'Perched in a Tree' het vogeltje na te maken van de foto.. Het is eigenlijk een roodborstje.. Het is best een uitdaging om er een ander vogeltje van te maken, maar dat vind ik juist leuk, al was dit wel een lastige ;)


Ik ga gauw verder! Het KaartenBuffet @ Home zit in elkaar! Nu verzendklaar maken en dan de filmpjes nog opnemen.. Komt goed! het is zo leuk om mee bezig te zijn!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus of Nieuwsbrief ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne


-------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

Op vrijdag 1 juli doe ik de 1e verzamelbestelling voor de nieuwe najaarscatalogus en Sale-a-Bration! Geef hiervoor jouw bestelling donderdagavond voor 19uur door!

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling doe ik op maandag 4 juli, om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 

De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Ik kan de nieuwe producten hier plaatsen vanaf vrijdag 1 juli. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne