dinsdag 15 februari 2022

Artisan Post Februari: Tulpen en molens!!

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Afgelopen vrijdagavond was het zover: de Artisan DesignTeam post van februari van groep 2 ging LIVE op de Facebookpagina van Stampin' Up! En daar stonden mijn werkstukken ook bij! Je vindt die pagina hier: klik HIER

We hebben alle 5 werkstukken gemaakt met de producten uit de Flowering Fields collectie, met molens en tulpen. Het leuke is, ze zijn echt zo verschillend! 

Dit zijn mijn uitwerkingen (stiekem toch wel echt Hollands he?!): 


De linker kaart is een slimline kaart waarop ik zelf met inkt en brushes een zonsondergang heb gemaakt. Daardoor zijn de molen, wolken en andere figuren in zwart, als silhouet. Dit zijn allemaal stansjes uit Basic Black cardstock en dus geen stempels!


De tweede kaart is juist wel gemaakt met stempels uit beide stempelsets! Want deze collectie heeft 2 stempelsets en 2 stanssets, DSP, lint en mooie gouden vlinder-embellishments! 

Kijk voor alle gebruikte producten / producten uit de collectie onderaan dit bericht! 

Nog twee close-ups. Het kleine molentje rechts heb ik zwart ingekleurd, ook weer als silhouet, omdat de zon erachter schijnt. De bladeren van de tulp heb ik met een rilpen (op de Take your Pick tool) nog een nerf gegeven, voor meer dimensie. 


De tip die ik erbij vermeld is: laat het gestanste cardstock in de stansjes van de tulp zitten en kleur de openingen met inkt en een brush in dezelfde kleur als het cardstock. Zo krijg je meer diepte in de tulpen!


Als laatste maakte ik ook nog een doosje met het mooie lint. Deze zijn kant-en-klaar te krijgen en kun je dus zelf helemaal opwerken.


Ik hoop jullie zo inspiratie te hebben kunnen geven met deze mooie bundel! Heb je vragen? Of kan ik je ergens mee helpen? Laat het weten! Dat kan eventueel via het contactformulier in de sidebar.

Fijne dag!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik MAANDAG 21 februari om 20.00u
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

-------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Tulips Dies
[157677]
€ 42,00
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

1 opmerking:

  1. Heel mooie reeks Hollande kaartjes. Het beinkten van de bloem e' blaadje zorgt idd voor een extra mooi effect.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne