maandag 14 februari 2022

Valentijn!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hee jij daar: You are Amazing!! Fijne Valentijnsdag!!


Deze kaart maakte ik in productie heel wat keren! Maar wat is er nou leuker dan iemand verrassen met echte post? En Valentijn is dan wel een hele leuke gelegenheid.


Ik maakte hem voor alle dames uit mijn team, met een kleinigheidje erbij, als bedankje voor hun vertrouwen en de hulp aan elkaar, want het voelt voor mij niet alleen als 'mijn' team, maar ook echt als ONS team!! 


En zo ging er 2x een stapel mee naar de post! Want ook kaartjes die ik al eerder maakte, stuurde ik naar vriendinnen..


En? Doe jij iets met Valentijn? Maak er in ieder geval een mooie dag van!! (P.S. vanavond gaat er een verzamel-bestelling de deur uit, kijk even iets naar beneden voor de info!)

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik MAANDAG 14 februari om 20.00u
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

-------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

1 opmerking:

  1. Die postbode is vast blij met jou! Leuk hoor deze valentijnspost!! Hoewel het een Amerikaanse traditie is laten wij deze als kaartenmakers natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne