maandag 17 januari 2022

Artisan projecten januari - Love and Happiness

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. 


Hallo!! Welkom op mijn blog! 

Het weekend zit er weer op en we zijn weer begonnen met de werkweek! Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad. Het was hier een van-alles-en-nog-wat-weekend, zoals vaak hihi, maar ook met het maken van diverse werkstukken voor o.a. het Artisan DesignTeam voor februari. 

Afgelopen vrijdag is op de Stampin' Up! pagina op Facebook de 1e Artisan post met werkstukken van mij online geplaatst! Het blijft onwerkelijk, maar ze staan er echt tussen :) Deze week vind je op zowel de Instagram pagina en op de Facebook pagina van Stampin' Up! de werkstukken van iedereen apart, met tips. En ik deel die van mij graag vast hier met jullie! 

Er zijn 20 DesignTeam leden, verdeeld in 4 groepen van ieder 5. Iedere week in de maand zie je de werkstukken van één groep, iedere week staat een ander product centraal. Ik zit in groep 2 en we moesten werkstukken maken met de Love and Hapiness bundel. Dit is een stempelset met teksten, een embossingfolder en bijbehorende stansen. Alle productinformatie vind je onderaan dit bericht.

Dit zijn mijn bijdragen geworden:


Twee kaarten met verschillende toepassingen van o.a. de hartjes uit de stansset.


Het werd een vierkante kaart, met een doorkijk en 3D-hart erop. Deze is plat te klappen, zodat je de kaart gewoon kunt versturen!


De schulprand rechts is ook gemaakt van gestanste hartjes, uit vellum. En de rode bloemetjes zijn de embossingfolder, ingesmeerd met inkt en dan door de machine gedraaid.


Op het 2e kaartje zijn heel veel witte hartjes gestanst en op de basiskaart geplakt voor een bewerkte achtergrond en een doorkijk met het grote hart, uit rood cardstock. 


De kleine bloemetjes zijn zo leuk uit deze stansset! In de stempelset zitten veel teksten, allemaal te maken met liefde, o.a. voor Valentijn.


En dit was het bericht van Facebook, mijn werkstukken staan als laatste, want ze staan op alfabetische volgorde van voornaam, tja, Yvonne :) maar deze week zie je dus meer op Social Media!! Hopelijk staat mijn achternaam er dan wel goed op ;)



Dat was het voor nu! Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne avond/dag! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG maandag 17 januari om 19u! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

-------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik dan op onderstaande afbeeldingen!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne