maandag 15 november 2021

Magische Kerst en Dutch Card Lovers

  Please use the 'Translate' button on the top left to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Daar ben ik weer, na een veelbewogen weekend.. Daarover lees je in het vorige bericht meer :) Vanaf  morgen is het drie dagen PrijzenStorm bij Stampin' Up! (Seasonal Sale), met 10% korting op cardstock, 15% op inktpads en 20% op stansen! Wil je meer weten? Stuur me een e-mailtje! thecreativeteacup@gmail.com

Vandaag heb ik twee kaartjes om te laten zien. De eerste heb ik gemaakt voor een challenge: Colour INKspiration op Facebook, #ci111, klik HIER.



Het is altijd een kleurenchallenge en deze keer: 

Ik maakte er een kerstkaart mee! Die moet ik nog heel wat maken de komende maand.. In navolging van DCL-collegaatje Nicole Parmentier, ben ik ze ook maar eens gaan tellen.. En ik zit nu op:

Aantal kerstkaarten gemaakt: 33
En ik moet er ongeveer 100... Tja hihi..


De tweede kaart is voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers, welke gisteren is ingegaan! 


Als DesignTeam hebben we weer voorbeelden gemaakt en dit is mijn kaartje.. Maar het viel nog niet mee! We maakten kaarten met 'Partial Diecutting'. Hoe het precies werkt, zie je op het blog, klik HIER. Ik kwam erachter dat ik weinig/geen combinaties had van stempels en stansen die ik hiervoor kon gebruiken.. 


Ik ben dan ook niet helemaal tevreden met de kaart, maar ik heb mijn best gedaan :) Dat hebben we allemaal wel eens denk ik... Ik heb de grote letters aan de binnenkant goud geëmbossed, zodat ze bij het DSP passen.


Dat was het voor nu!!  Tot gauw!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

------------------------------------------------------------------------------------
START MET SU-PER KORTING!!!
Instap-actie van 4 t/m 30 november


--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN, dinsdag 16 november!
In verband met de PRIJZENSTORM, zie afbeelding onderaan.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 





1 opmerking:

  1. Je kaartje is super geworden Yvonne ondanks dat je er even mee moest stoeien. Ik heb het je niet makkelijk gemaakt....hihi..Leuk idee ook om het op mica te doen zodat je een doorkijk krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne