woensdag 28 juli 2021

KleurenKaartenTeam juli

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Er is alweer een maand voorbij.... Het is de laatste woensdag van de maand! En dus: tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Benieuwd wat zij gemaakt heeft en wie er mee doen? Klik dan HIER!!

Alle deelnemers hebben weer een kaart gemaakt met de 2 kleuren van deze maand en dit is mijn bijdrage geworden:


Het antraciet-grijs van afgelopen maand is gebleven en daar is nu turquoise bij gekomen! Het was voor mij even de vraag of ik mee kon doen, want Stampin' Up! heeft geen turquoise meer in het assortiment... Maar wel gehad! En gelukkig had mijn moeder hem nog staan, dus kon ik toch een kaartje maken! 


Ik gebruikte 2 sets... De achtergrond is gemaakt met 'Artistically Inked' uit de jaarcatalogus en de schaapjes zitten in 'Counting Sheep', een set die je vanaf 3 augustus GRATIS kunt uitzoeken tijdens Sale-a-Bration! Zie voor alle benodigdheden het overzicht onderaan dit bericht.


Ook de stansen zijn erbij uit te zoeken, daarvoor geldt op is op.. In die stansset zitten ook de hekjes!


De binnenkant van het kaartje is ook versierd. 

Dat was het voor vandaag! Ik probeer zo snel mogelijk bij iedereen even te komen kijken! Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor het 7e KaartenBuffet @Home (pakketten en filmpjes maken) en de kids hebben vakantie, dus het gaat tussendoor :) 

Ik ben benieuwd wat iedereen gemaakt heeft!!

 Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag 26 juli!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  
Vanaf 3 augustus vind je daar ook de link naar de najaarscatalogus en 2e Sale-a-Bration!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 
yvonnespikmans.stampinup.net

Vanaf 3 augustus kan ik hier de linkjes plaatsen naar de nieuwe producten uit de najaarscatalogus en Sale-a-Bration! Zoals de schaapjes! Zowel stempelset als dies (stansen). Het turquoise setmpelkussen en cardstock zit helaas niet meer in het assortiment.


Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

19 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,

    Wat een leuke kaart werd het. Gelukkig vond je nog de juiste kleur... Enne... Van ons mag het ook eens een kaart zonder SU zijn hoor, die komen zeker ook in aanmerking! ;o)
    Fijn dat je toch de uitdaging aan kon gaan...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een toffe kaart, die schaapjes zijn enig, heel leuk hoe je de kaart samenstelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doe je dan echt alles weg wat niet meer in de catalogus staat, dat zou ik zo zonde vinden...
    tof kaartje, die achtergrondstempel lijkt zo wel een berglandschap, heel leuk.
    Grappig met de dansende schapen.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje in de KKT-kleurtjes, wat zijn die schapen leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje met deze dartele schaapjes, leuk met de wolkjes, gave achtergrond 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een GEINIG kaartje is dit Yvonne met die dansende schapen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig kaartje met die schapen, Yvonne!
    Werk je echt puur en alleen met de SU producten die nu in de catalogus zijn opgenomen? Lijkt me moeilijk, om afgeschreven kleuren weg te doen :-(
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier word je toch helemaal vrolijk van! Wat een geweldig leuke blije schapen op je mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje Yvonne!! Ik wil ook nog een mannenkaart maken met een schaap. Misschien ga ik ook wel voor deze kleuren. Bedankt voor je inspiratie.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een opdracht! Je kaart is echt heel leuk en mooi met die schaapjes.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk de schaapjes toch vrolijk rondspringen op je kaartje Yvonne....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje met die schaapjes! Super leuk gedaan en zelfs aan de binnenkant een springend schaap! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je achtergrondje te gek geworden! Zeker in combinatie met de vrolijke schapen. Het lijkt wel een alpenweide met de bergen op de achtergrond. Zo knap hoe jij stempels altijd weer weet te combineren, je moet er maar op komen. Heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele vrolijke kaart, een tof idee Yvonne
    Ik heb het turquoise nog maar mijn antraciet was uitgedroogd helaas. Ook maar gewoon grijs gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke uitvoering in de gevraagde kleuren. Van die grappige schaapjes wordt ik helemaal blij. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een superleuke kaart met de schaapjes! Enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha, wat een leuke, positieve kaart heb je gemaakt ! mooi samengesteld
    blij met je deelname deze maand weer,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook laat met reageren!
    Tof kaartje, de achtergrond is een stempel, leuk effect.
    De schaapjes zijn ook heel tof. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een wat late reactie vanwege mijn vakantie. Wat een superleuke kaart Yvonne! En de achtergrond is erg gaaf geworden! Top dat je moeder het turquoise nog had.
    Groetjes, Gerjon.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne