maandag 11 januari 2021

Snail Mail!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Het weekend zit er weer op! We beginnen weer aan een nieuwe week :) Zaterdag was hier een echte klus-zaterdag. Ik had heel wat bestellingen te controlen en in te pakken, KwartaalKitjes te maken en alles is verzonden en bezorgd! Gisteren hebben we heerlijk een eind gewandeld, 8,5km vanuit huis. Wat is het dichtbij huis toch ook mooi! Genieten van de kleine dingen!

Vandaag heb ik kaartjes om te laten zien met de Snailed it! set of eigenlijk met het DSP, want de stempelset heb ik op deze kaartjes niet gebruikt :)

Ik vind ze zo leuk deze slakjes! Maar ook de paddenstoeltjes zijn zo schattig! Ik maakte twee van de kaarten voor twee vriendinnen die vorige week op dezelfde dag jarig waren. 


Met de stansset die bij de stempels past, kon ik de grote slak uitstansen. De paddenstoeltjes heb ik met de PaperSnips (het Stampin' Up! schaartje) uitgeknipt.


De teksten komen uit andere sets. Happy Birthday komt uit de Art Gallery set en de grote tekst uit Ridiculously Awesome. De letters heb ik ingekleurd met markers, om 3 verschillende kleuren in één afdruk te krijgen. Het twine en de hartjes komen wel uit de serie  van de slakjes. Onderaan dit bericht vind je alle benodigdheden. 


Ook de binnenkant van de kaart heeft strookjes van het DSP, dan met kleine slakjes!

Het is zo'n leuke serie! Ik heb besloten om hem te gaan gebruiken met het 3e KaartenBuffet @Home! Dit organiseer ik op zaterdag 30 januari. Kun je er die dan niet mee aan de slag? Geen probleem! Je kunt het volgen wanneer jij wilt! Want je krijgt de linkjes naar de YouTube filmpjes en deze blijven voor jou beschikbaar! 


Lijkt het je leuk om mee te doen? Opgeven kan t/m 15 januari! 

Dat was het voor vandaag! Ik heb nog wat berichten in de planning voor deze week, dus er komt meer inspiratie! 

 Lieve en Creatieve groetjes, Yvonne x


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG maandag 11 januari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk voor 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leuke kaartje zijn dit geworden!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartjes echt super mooi en zo vrolijk. Hier word ik blij van!!!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes weer! Die vriendinnen boffen met jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kaarten Yvonne!! Deze set vond ik ook zo superleuk met de slakjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne