donderdag 7 januari 2021

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Welkom op mijn blog! Op deze Challenges Donderdag! Ik blijf ook in het nieuwe jaar gewoon doorgaan met op donderdag kaartjes plaatsen voor lopende challenges in blogland! 

Vandaag heb ik twee kaartjes en ik wil graag allemaal producten onder de aandacht brengen die je nu GRATIS kunt uitzoeken tijdens de Sale-a-Bration t/m 28 februari! Ik heb gisteren een heel bericht daarover hier op mijn blog gezet, dus als je dat wilt bekijken, klik je HIER.

Nu gauw over naar de kaartjes! 


Het eerste kaartje is voor het Global Design Project (klik HIER). 
Het is deze week een kleuren-challenge:


Mijn kaartje is gemaakt het met gratis uit te zoeken DSP 'Paper Blooms' en de gratis Nederlandse stempelset 'Hartverwarmend'. Verder heb ik alleen de nieuwe Opal Pearls toegevoegd!


Ook de binnenkant heb ik bewerkt!


Hieronder nog een foto met de gebruikte producten en de kaart.
Onderaan dit bericht vind je een overzicht van alle gebruikte producten!


Nederlandse stempelset Hartverwarmend en Paper Blooms DSP


Het tweede kaartje is voor de challenge van mijn eigen Stampin' Up! team: Het SU-per Team! We hebben een apart Facebook-pagina waarop we jullie iedere maand uitdagen! Klik HIER.


Het is deze maand de bedoeling dat je een sterkte/beterschap-kaart maakt en dit is mijn voorbeeld! Ik gebruikte de leuke ezel uit 'Darling Donkeys' en reepjes van het Oh So Ombre DSP. Ook weer beide gratis uit te zoeken tijdens Sale-a-Bration.


De bloemen en teksten komen uit de bundel 'Art Gallery'. De bloemen zijn gestempeld met markers in plaats van inkt, zodat je twee kleuren in één afdruk kunt maken.


Stempelset Darling Donkeys en het Oh So Ombre DSP

Dat was mijn inspiratie voor deze donderdag! Ik hoop dat je er iets mee kunt :) 
Ik wens je een hele fijne dag! En als je vragen hebt of als ik ergens mee helpen kan, laat het weten!!

 Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

Sterkte kaartje 
De hartverwarmend set kan ik er helaas niet bij zetten..


Kaart met ezeltje
    
De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 11 januari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk maandag 11 januari voor 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

3 opmerkingen:

  1. prachtig weer deze kaartjes Yvonne,hele mooie kleurtjes ervoor gebruikt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIGE kaartjes Yvonne....ik vind de eerste echt schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaartjes Yvonne! De Nederlandse "Hartverwarmend" stempelset staat ook hoog op mijn lijstje, moet alleen nog kiezen welke van de leuke bundels ik wil hebben.. En de binnenkanten van je kaarten ook meegenomen, je weet het, ik houd daar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne