zondag 6 december 2020

Creation Station Bloghop - Ice Ice baby

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

De nieuwe Mini Catalogus en Sale-a-Bration brochure komen eraan! Wil je ook graag een exemplaar ontvangen? Stuur me een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com


Hallo!! Welkom op deze zondag-blogpost! 
Vandaag een bericht met inspiratie voor de nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! 
Hop je mee met deze wereldwijde bloghop?? Het thema is deze keer 'Ice Ice baby' en dit is mijn kaart geworden:


Een Slimline-kaartje in Crumb Cake, Whisper White en Pool Party!


Ik heb echt allerlei sets door elkaar heen gebruikt! Dat vind ik heel leuk om te doen.. Alles combineren tot één geheel! Ik maakte rolletjes van het Snowflake Splendor DSP, wat ook op de achtergrond zit. En met de bijpassende bundel van stempels (in het Nederlands 'Winterwensen') met stansen, maakte ik de teksten en de witte sneeuwvlokken, zowel met witte inkt als met cardstock! 


De tag en het rondje komen uit de set 'Wishes and Wonder' en het huisje komt uit de set 'Coming Home'. Het lint, de gems en de Raisin dots maken de kaart af! Alle producten zijn nu nog te bestellen! Mocht ik je kunnen helpen, stuur me een mailtje! thecreativeteacup@gmail.com


En nu wil je vast verder hoppen! 
Vanuit hier hop je naar Julie Beltramo , klik HIER of klik op de afbeelding hieronder.


Wil je een blog terug? Dan ga je naar Kathy Brown Kartak, klik HIER
En begin je liever vooraan? Dat kan ook, dan hop je naar Elisabeth Price, klik HIER.

Verdere informatie over bestellen en lopende acties vind je iets verder naar beneden!
Maak er een mooie zondag van! Tot gauw!

 Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in aantocht! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 7 december na 17.00u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk vanmiddag voor 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne