woensdag 25 november 2020

Stempelschatten Bloghop

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Ben je op zoek naar het blogbericht van het KleurenKaartenTeam? Klik HIER.

Bloghop start op 19:30u.


Hallo! Welkom op mijn blog!! Leuk dat je langs komt (hoppen)! Ik heb sinds een tijdje dit nieuwe blog, mocht je nog geen volger zijn en wil je geen blogpost missen? Wordt dan ook hier volger!! Dankjewel als je dat al bent!!

Ik heb vandaag dit 2e blogbericht voor een bloghop. Het is de laatste woensdag van de maand, dus hoppen we met het Stempelschatten-team! We laten je uitwerkingen zien met 'schatten' uit de Stampin' Up! catalogi. Het thema deze maand is: Labels - Cadeaukaart - Verpakking, oftewel: een cadeautje voor de feestmaand die eraan komt! En dit is mijn uitwerking:


Ik maakte eigenlijk alles-in-één! Een cadeautje met een label/kaart eraan en een cadeaukaart erin!
Wat is dan mijn 'stempel-schat'? Het DSP! Het designpapier 'Wonder of the Season' valt eigenlijk helemaal niet zo op in de catalogus, maar is zoooo mooi! 


Wonder of the Season DSP #153488 € 18,00

Het heeft een hele mooie folie-opdruk, in rood en goud, dus je maakt er chique kerstkaarten of cadeautjes mee! Ik sneed diverse afbeeldingen en teksten uit en plakte het op een basiskaart. Het recept voor het maken van de chocolademelk van de voorkant, staat aan de binnenkant:


Het lint met de kaart kan van de doos afgeschoven worden. De doos is een verpakking van een kit. Recycling! Ik heb daarin met een vel DSP een 'deksel' gemaakt. 


Zodra je de deksel open doet, zit er in de box wat lekkers! Zakjes om chocolademelk te maken, mini-marshmellows, speculaasjes en een cadeaukaart voor Starbucks! Geen echte in dit geval, gewoon een printje, sssttttt ;)


Leuk om te geven! En te krijgen!! En lekker!


Vanochtend (woensdag) heb ik weer een Facebook live verzorgd op mijn Facebook VIP-pagina. Deze is toegankelijk voor iedereen! Je kunt HIER klikken en de groep volgen! Bijna iedere woensdag maak ik live een projectje en kun je meedoen! Deze keer maakte ik een thee-torentje voor kerst. Die paste ook wel bij deze hop, dus heb ik hem er gauw nog bij gezet..



En dan nu: HOPPEN!!!


Hieronder staat de lijst van dames die meedoen. Klik op de namen en je kunt kijken wat ze gemaakt hebben! Veel plezier!!

Morgen geen Challenges Donderdag, maar deze week op vrijdag, Challenges Vrijdag!! Anders zitten de berichten weer allemaal heel dicht op elkaar.. 

Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------


PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandagavond 30 november! Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk maandagmiddag voor 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, Wat een goed idee om die verpakking met dit papier te gebruiken. Het is inderdaad erg mooi papier, wat je LIVE moet kunnen bewonderen... Leuke set zo bij elkaar. Groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kado idee zo Yvonne. Echt verwennerij! En inderdaad, deze Stempel Schat zien we veeeellll te weinig. Dit prachtige papier heeft echt de aandacht verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof papier, leuk voor je cadeautjes!
    Je workshopdoosje is ook supermooi .
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige en goed gevulde cadeauverpakking. Dit papier is inderdaad prachtig 😍. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne