donderdag 1 oktober 2020

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Het is donderdag, tijd voor Challenges Donderdag! 

Het is morgen alweer de sluitingsdatum voor de Lift-challenge, dus ik heb last-minute een kaartje gemaakt. Ik vind het altijd heel leuk om met inkt achtergronden te maken en met silhouetten te werken, dus deze challenge kon ik niet voorbij laten gaan! Klik HIER om naar het blog te gaan en de mooie voorbeelden te zien! Dit is mijn bijdrage:


Ik heb met inkt en sponsjes verschillende kleuren op de achtergrond gemengd: Cajun Craze, Crushed Curry, Pumpkin Pie en Garden Green. Daarna heb ik met de Stamparatus het silhouette en tekst (set Silhouette Scenes) en de bladeren (set Beautiful Autumn) gestempeld met Memento inkt. Dit heb ik met de Stamparatus gedaan, omdat ik dan meerdere keren de afdrukken kon maken, op precies dezelfde plek, zodat ze mooi zwart zouden worden.

Ik vind de tekst ook wel heel mooi erbij. Als laatste heb ik de sequins erop geplakt en klaar! Van deze kaart heb ik geen benodigdhedenlijstje gemaakt onderaan dit bericht, ik heb hem er last-minute nog bij gezet :) Vandaar dar ik de producten hierboven heb opgenoemd!

Deze week ook weer een kaart voor het Global Design Project, klik HIER
Het is de bedoeling dat je de foto van de designer gebruikt ter inspiratie.
Mijn kaartje is qua opzet hetzelfde, ik heb alleen niet ge-ëmbosst op de achtergrond..


Ik maakte een serie voor een envelop-swap met een paar dames uit mijn team:


Ook de envelop heeft stempelafdrukjes gekregen om bij de kaart te passen!


Op de achtergrond zit een stukje DSP met houtnerf en verder heb ik alleen het
blad gestempeld en uitgestanst. In de stansset zit ook de achtergrond-stans met
stippellijntjes. Kijk voor alle benodigdheden onderaan dit bericht, onder mijn naam.


Vanaf vandaag en de hele maand oktober is er een DSP actie! Het 'In Good Taste' DSP wat
ik gebruikt heb op deze kaarten (houtnerf) zit er ook bij! Je ontvangt nu 15% korting.

Klik op de afbeeldingen voor vergrotingen!
Op geselecteerde pakken DSP ontvang je 15% korting!

Heb je vragen of wil je misschien iets bestellen? Laat het weten! Mailen mag altijd: thecreativeteacup.blogspot.com.

Een hele fijne donderdag en zondag ben ik er weer! Tot dan!!

Lieve groetjes, Yvonne




--------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Ik heb een lijstje gemaakt met alle benodigdheden voor de kaart uit dit bericht. Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!

*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het product-overzicht te gaan*

DIT IS HET LIJSTJE VOOR KAART 2


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komend  MAANDAG, 5 oktober, na 17.00u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna, 12 oktober! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie kaartjes Yvonne....hier kan ik zo van genieten en doe ook weer ideetjes bij je op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie serie kaartjes met envelopjes en de kaart voor onze Liftchallenge is weer een toppertje! Fijn dat je weer meedoet, Yvonne, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtige warme kleuren heb je gebruikt voor de liftkaart, past helemaal bij het onderwerp en de tekst, supermooi!
    De serie kaartjes vind ik ook prachtig, heel mooi uitgewerkt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The Love Of Leaves is a favorite of mine! Great design, Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart voor de Liftchallenge heb je gemaakt Yvonne, mijn complimenten, woww
    zo mooi!!!!!!
    Lieve groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne