zaterdag 3 oktober 2020

HAPPY WORLD CARDMAKING DAY!!!!!!


*HAPPY WORLD CARDMAKING DAY*

...vandaag is het zover!!


Ga jij vandaag een kaartje maken? MAKE A CARD SEND A CARD! Maak een kaart, stuur een kaart. Naar wie gaat jouw kaartje?

.


Ik geef vandaag voor de eerste keer, anders dan anders, virtueel een workshopdag! Ik heb een KaartenBuffet@Home samengesteld, met een pakket en YouTube-filmpjes, zodat de deelnemers thuis aan de slag kunnen. Het is gelukt allemaal!



Ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden! Ik dacht altijd: dat doen er al zoveel en dat is niets voor mij, maar omdenken in deze tijd en het 'niet invullen voor anderen' blijkt echt te werken! Zo ontzettend leuk dat er zoveel enthousiaste dames zich hebben opgegeven en vandaag dus toch meedoen met mijn KaartenBuffet, maar dan @Home!!
.
Je kunt je creativiteit vandaag delen!! Ben je al lid van mijn Facebook VIP-pagina? Niet? Word dan lid en deel daar bij het bericht van vandaag een foto van de kaart(en) die je maakt en wie weet win jij een prijs! Iedereen mag lid worden, ook collega's! Klik HIER.
.
Maak er een SU-per dag van en deel je creativiteit! Zo zijn we toch een beetje samen vandaag :)

Liefs, Yvonne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne