dinsdag 30 juni 2020

World of Good - Nieuwe YouTube video

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Welkom op mijn blog! 
Leuk dat je weer even voorbij komt vandaag! Ik heb vanochtend een nieuwe video gemaakt.
Eentje die jullie nog tegoed hadden van mij.. Ik maakte een paar weken geleden een 'Happy
Mail' kaart voor de Feel Good Stampin' Bloghop. En daarover zou ik nog een filmpje maken!
Dus later dan gehoopt, maar hij is er! 

Ik maakte een nieuwe kaart voor het filmpje met de World of Good suite:


De voorkant...


Één keer openklappen en je ziet dit:


Verder open klappen en je ziet dit:


En dit is de achterkant:


Hoe ik deze kaart gemaakt heb en tips&trucs zie je in mijn nieuwste video
op YouTube:


Onderstaande kaart maakte ik voor de bloghop en kun je in dat bericht bewonderen:
 KLIK HIER om alle foto's te bekijken.



Je kunt op de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan natuurlijk ook!!

*KLIK HIER om naar het productoverzicht te gaan*


Fijne dag!!

Lieve groetjes, Yvonne









----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, woensdag 1 juli, al vroeg. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanavond 20.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

Morgen beginnen de BonusDays!! Je ontvangt dan bij iedere 60 euro een gratis coupon
ter waarde van 6 euro! Verdienen doe je ze van 1 t/m 3 augustus en inwisselen kan op een 
bestelling van 4 t/m 31 augustus!!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne