zondag 28 juni 2020

Stamping Sunday Bloghop - InColors

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h CET


Het is de 4e zondag van juni en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop!
Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! Ik ben heel dankbaar dat ik deel uit mag maken van dit team met zoveel getalenteerde Stampin' Up! collega's!

Deze maand is het thema: de nieuwe InColor kleuren 2020-2020!


Ik heb 3 kaarten gemaakt, voor de beginner, gemiddelde en gevorderde stempelaar.


En je zult ze vast al gezien hebben, maar dit zijn de nieuwe InColor kleuren 2020-2022:


Ik laat alle kaarten even apart zien. Ik heb alle 5 de kleuren op iedere kaart verwerkt!
Kaart voor beginners (SimpleStamping manier, #simplestamping)


Dan een iets bewerkelijkere kaart, met ook DSP (designpapier), knipwerk en embellishments.


En op de 3e en laatste kaart zit ook een nat-geƫmbosste tekst, een doilie, cardstock-strookjes,
een droog-geƫmbosste achtergrond en lint. Echt een wat drukkere kaart met diverse techniekjes!


Nog even een close-up van de tekst:


Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Helemaal onderaan dit bericht vindt je een link naar alle productinformatie. Je kunt verder hoppen door op de namen van de andere deelnemers te klikken: Veel plezier en een fijne zondag! 


Lieve groetjes, Yvonne




----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 29 juni. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor morgenmiddag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Je kunt op de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over alle gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan natuurlijk ook :) 



*KLIK HIER om naar het productoverzicht te gaan*

7 opmerkingen:

  1. Ohhhh such sweet cards! All three of them. I like how you angled the DSP and then the in colours over the last two cards! very effective, and so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten en eigenlijk vind ik de eerste het mooist. Daar komen de stempels het best tot hun recht vind ik. Mooi die kleurtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee jouw kaartjes in 3 'niveaus', met telkens iets meer materialen.
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie heldere kleuren Yvonne. Prachtige (inspiratie) kaarten. Ik ga even een wereldreis maken op deze luie zondagochtend hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely beautiful cards, Yvonne! Love all of the layers you used on the avid card!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Every In Color x 3 ways! Stunning creations, Yvonne. D x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your creations are so stunning, Yvonne. All three cards are just so beautiful. Thank you a lot for showing!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne