donderdag 5 september 2024

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Een nieuw Challenges Donderdag bericht!! Met vooral heel veel rendieren :)

Er is op 1 september een nieuwe challenge live gegaan op de Challenge pagina van mij en de dames uit mijn team, op Facebook! Je kunt hier ook aan meedoen!! Klik HIER.

Deze maand is de challenge: maak een easel-card! Een kaart met een deel/voorkant die omhoog gezet kan worden. Dit is mijn voorbeeld geworden:


Ja, vanaf nu zul je zeer regelmatig werkstukken zien met als thema 'Kerst' of najaar! 

De nieuwe najaarscatalogus is LIVE! En vanaf nu kan ik daaruit bestellen voor mijn klanten/voor jou! En voorbeelden wat je ermee zou kunnen doen, zijn altijd welkom! 

De leuke suite (stempels, stansen, DSP en meer) Reindeer Days is echt zo leuk!! Ik denk wel mijn favoriet uit de nieuwe catalogus. Ik combineerde het met de Nederlandse Online Only set 'Kersttijd', voor de teksten.

Je vindt alle gebruikte producten onderaan dit bericht!


Zo ziet de kaart eruit als hij dichtgeklapt is:


En de binnenkant:


NIEUW: Scrappen!! Houd jij van scrapbooking??

Vanaf gisteren, 4 september (gisteren) zijn er Scrapbook-producten van Stampin' Up!!! 
Klik HIER voor de online brochure!!

Echt zo blij mee!!! Maar ik ben dan ook een echte scrapper, al vanaf 1998 :) Er zijn speciale kits, met DSP (Designer Series Paper), met bijpassende stickers, nieuwe TwoTone cardstock in Stampin' Up! kleuren en ook een bijpassende stempelset!! 

Ik maakte als Artisan DesignTeam-lid al een lay-out, deze zie je binnenkort online, en ik had nog wat materialen over. daar maakte ik onderstaande lay-out mee! Met hetzelfde Reindeer Days DSP!






TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 9 september. Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00uur!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER
 Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

DE LINKJES VOLGEN LATER, WANT DE WEBSITE LIGT ER HELAAS UIT...

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne