zaterdag 19 juni 2021

Stamp Impressions Europe - Hello New InColors

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

LET OP!! LANGE POST!  Bloghop begint om 20.00u / Bloghop starts at 20.00h


Hallo! Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even langskomt!

Vandaag heb ik een berichtje met een bloghop! Het is de 19e van de maand, dus heeft het 'Stamp Impressions Europe' Team inspiratie voor jou! Deze maand is het thema: Hello new InColors!! We zetten de nieuwe InColors in de spotlight! Dit zijn mijn bijdragen geworden, het is een hele rij:


Deze eerst twee kaartjes zijn vrij eenvoudig met als doel #simplestamping. Op de achtergrond heb ik met de vierkante stempels uit de set 'Watercolor Shapes' de InColor kleuren gestempeld, behalve de donkerste groen, daar heb ik de bloem en teksten mee gemaakt.


Door het gebruik van alleen het grote vierkant of een combinatie met de kleine erbij, ziet de kaart er meteen heel anders uit!


De tekst is op cardstock gestempeld met Versamark en met witte embossingpoeder en de HeatTool bewerkt.


Ik maakte ook een uitgebreide kaart:

Ik heb alle nieuwe kleuren in één kaart verwerkt.. Met op de achtergrond een 'Ombre gift-bag' welke ik met een embossingfolder heb bewerkt. ook heb ik er een kader uit gestanst. Ik heb de bloemen uit DSP geknipt en de bloemen-embellishments en strass erbij geplat. De tekst komt uit de stempelset 'Biggest Wish'. Kijk voor alle benodigdheden even onderaan dit bericht! 


Als laatste nog 2 kaarten, gemaakt met de laatste challenge van het Global Design Project. Ik vond de opdracht zo leuk, te leuk om voorbij te laten gaan en ik vond hem mooi om bij deze hop te gebruiken. Klik HIER om naar het blog te gaan.


Het is deze week de bedoeling dat je de designer 'cased', het kaartje ter inspiratie gebruikt dus :) Ik heb de opzet hetzelfde gehouden, alleen andere kleuren en andere stempels gebruikt.


Hierboven gebruikte ik strookjes cardstock.. En hieronder het kleine vierkante stempeltje uit 'Watercolor Shapes'.


 Ik stempelde de 5 InColors boven elkaar..

En dan nu: Hoppen! Hop je mee??


Je begint bij Belinda Wenke, klik HIER. Dan begin je echt vooraan de bloghop!


Wil je een blog terug, dan kom je op de pagina van Martina Auer, klik HIER of op de bovenstaande afbeelding 'Previous'. 
Als je een blog verder wilt vanuit hier, hop je naar Rosalien Zwackhalen, klik HIER of klik op de afbeelding 'Next'! 

Veel plezier!!
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag 21 juni.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Alleen deze 2 keer geldt mijn actie nog!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

7 opmerkingen:

  1. Wow! Je bent lekker los gegaan Yvonne! Wat cool ook met die 'blokken'. Weer een stempelset erbij op mijn lijstje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my god ! I hadn't even noticed watercolour shapes in the catalog! I must have it now! I love your cards. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes in deze mooie kleuren Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Okee.... nu is het klaar: die blokkenset gaat er echt komen. Gave collectie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love how you stamped with the clear blocks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Yvonne, wat ben jij lekker op dreef. Geweldige kaarten, een hele mooie manier om de incolors te laten zien met al die voorbeelden. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne