dinsdag 3 mei 2022

Nieuwe jaarcatalogus LIVE!!! Alle info

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Jaaaaa, het is zover! De nieuwe jaarcatalogus 2022-2023 is LIVE! Hierbij voorzie ik je graag van alle informatie, overzichtelijk in één bericht bij elkaar.

Benieuwd naar de catalogus en heb je (nog) geen papieren exemplaar? Klik dan HIER om het online door te bladeren! Nieuwe InColor kleuren, nieuwe stempelsets, DSP, lint en nog veel meer!! 

Er zijn ook weer nieuwe Nederlandse sets!! En ja, mijn favoriet kun je vast wel raden hihi..





En dan is er in de maand mei ook nog een nieuwe instapactie! Twijfel je al langer over (weer) demo worden? Dan is dit aanbod voor jou! Hieronder mijn eigen informatie over de instapactie in het kort. Je leest meer over demo worden onder het desbetreffende tabje bovenaan deze pagina.

Stap in, in mijn gezellige en creatieve 'Het SU-per Team!'!!


De informatie vanuit Stampin' Up!


RETIRED-lijst
Daar waar een nieuwe catalogus LIVE gaat, verdwijnt er ook eentje.. Ik heb een lijst gemaakt met alle producten die ik verkoop en retired zijn per vandaag. Mocht je deze lijst graag ontvangen, stuur me een emailtje!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!! 
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik eventueel later op de dag, op 3 mei!
Dit is de EERSTE bestelling voor producten uit de nieuwe jaarcatalogus 2022-2023 
is al heel vroeg gedaan. Maar bij interesse, doe ik een extra verzamelbestelling.

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is op maandagavond 9 mei, na 19.00u.

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne