zondag 1 mei 2022

Challenges Zondag! Kaarten met nieuwe producten!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo op deze zondag!! 

We zijn weer thuis, na afgelopen week 5 dagen in Londen te hebben doorgebracht! Eindelijk konden we er weer naartoe, na 2 1/2 jaar! Voor diegene die mij kennen, weten dat we daar graag en regelmatig komen, dus het was echt zo fijn er weer te zijn..

De kinderen hebben nog een week vakantie, maar ik start langzaamaan weer op! Vandaag heb ik twee kaarten om te laten zien voor challenges!

Het zijn meteen voorbeelden met nieuwe producten, welke vanaf KOMENDE dinsdag te bestellen zijn! Want dan gaat de nieuwe catalogus in! 


Deze 1e is nog net op de valreep voor het Global Design Project, klik HIER. Ik kon de challenge niet overslaan hihi.. Dus gisteren en vandaag tussen opruimen en wassen door deze kaart gemaakt. 

Het is de bedoeling dat je onderstaande kaart van mijn lieve Artisan-collega Ann cased. Oftewel: haal er onderdelen uit die je op je eigen kaart verwerkt.


Ik heb de opzet hetzelfde gehouden en dezelfde, gestanste bladeren gebruikt. Ik gebruikte verder nog het 'Hues of Happiness DSP', wat toch wel mijn favoriet is uit de nieuwe catalogus denk ik :) 


De 2e kaart is voor de nieuwe maandelijkse challenge van mij en mijn team op Facebook: Het SU-per Team! Facebook Challenges, klik HIER.

De challenge deze maand is: gebruik een mask/stencil op je kaart! Dit mag een gekochte mask zijn, maar ook een zelfgemaakte! Doe je ook met ons mee??

Ik maakte de kaart met de SU-per leuke, nieuwe serie 'He's the Man', waar ook een beetje een reis-thema aan vast zit, maar ook BBQ, echt voor mannen! Het pak DSP heeft ook 2 uitdrukvellen met leuke afbeeldingen, echt zo leuk! 


Ik maakte er zelf eentje van een nieuwe achtergrond-stans:


Alvast kort informatie over de nieuwe instapactie, welke dinsdag in gaat:

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne zondag!! En tot dinsdag, dan heb ik alle info over de nieuwe jaarcatalogus en 
instap-actie voor je!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik DINSDAG 3 mei al heel vroeg!
Dit is de EERSTE bestelling voor producten uit de nieuwe jaarcatalogus 2022-2023

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

De nieuwe producten, uit de nieuwe jaarcatalogus, kan ik vanaf 3 mei voor je bestellen en hieronder plaatsten!

1 opmerking:

  1. leuke kaartjes met al die laagjes, geslaagd zijn ze helemaal ! leuke nieuwe spulletjes heb je gebruikt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne