dinsdag 4 januari 2022

Het feest is begonnen!! Incl. nieuwe voorbeelden en linkjes naar de nieuwe online catalogi

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. 


Lieve Stampin' Up! liefhebber en/of volger,

De nieuwe voorjaarscatalogus is vandaag in gegaan en het Stampin' Up! feestje Sale-a-Bration is weer begonnen!! Vandaar dit berichtje met een link naar de informatie, naar de online catalogi en mijn nieuwste voorbeelden met nieuwe producten! 


Wil je graag de acties nog een keertje nalezen? Klik dan HIER voor het bericht van vorige week! Ook vind je alle informatie altijd onder de tabjes bovenaan deze pagina en in de sidebar.

Je zoekt namelijk bij iedere 60 of 120 euro GRATIS producten uit!! Welke dat zijn, zie je in de Sale-a-Bration brochure. Producten bestellen die meedoen met de actie kan uit beide lopende catalogi! Dus zowel de dikke jaarcatalogus als de nieuwe Mini (voorjaar)catalogus! 

Linkjes naar de catalogi:


Mini Catalogus januari t/m juni: klik HIER

Sale-a-Bration brochure: klik HIER

En dan nog de voorbeelden van de afgelopen dagen, welke ik al op Instagram, Facebook en Pinterest heb laten zien. Hopelijk geven ze nog wat inspiratie! En met trots mag ik zeggen dat daar vanaf 1 januari mijn nieuwe logo voor het komende jaar op staat, omdat ik het Artisan Design Team van Stampin' Up! een jaar lang mag versterken! 





Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG,  DINSdag 4 januari! 
TWEEDE BESTELRONDE NIEUWE CATALOGUS EN SALE-A-BRATION!
Geef jouw bestelling door voor 15.00u! 

De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne