woensdag 29 december 2021

Nieuwe catalogus en Sale-a-Bration: info en sneakjes!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

KKT-deelnemers: ik redde het niet om een kaart te maken helaas... ik kon mezelf niet meer verwijderen uit de lijst... Ik heb het in een reactie gezet aan Martina, maar ik denk dat ze deze niet meer op tijd gezien heeft.. Hopelijk lukt het in januari weer!!

Let op: Lange post met info en ideeën!!


Hallo allemaal!! Leuk dat je (weer) even langskomt zo tussen Kerst en Oud en Nieuw! Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad. En deze week, heb je lekker vrij of moet je gewoon werken? Hoe dan ook, het aftellen naar het nieuwe jaar is nu echt begonnen! 

Maar ook naar de nieuwe catalogus! Want dinsdag 4 januari gaat deze in, net als de Sale-a-Bration!! De feestmaanden van Stampin' Up! staan weer voor de deur. Graag leg ik je in dit bericht uit wat het inhoudt en ik laat je een rijtje voorbeelden zien. 


Sale-a-Bration in januari/februari

Van 4 januari t/m 28 februari is de 1e Sale-a-Bration periode van 2022! 

GRATIS PRODUCTEN BIJ JOUW BESTELLING!! Tijdens deze maanden kies je GRATIS producten uit, uit de speciale brochure, bij iedere 60 of 120 euro! Zo is er ook een NEDERLANDSE stempelset met veel bruikbare teksten, bij een bestelling van 120 euro uit te zoeken! 

EXCLUSIEVE STEMPELSET! Bestel je (samen) voor 375 euro of meer? Dan ontvang je GRATIS een extra, exclusieve stempelset 'Calming Camellia'. 

INSTAP-ACTIE! Wil je gebruik maken van nog meer voordelen en je eigen Stampin' Up! avontuur starten? Stap dan in, in mijn 'Het SU-per Team!'!! Naast de standaard-instapactie (129 euro betalen en voor 175 euro uitzoeken!), kies je tijdens de Sale-a-Bration TWEE stempelsets (geen bundels) EXTRA uit, uit de lopende catalogi! Dat zijn dus TWEE stempelsets helemaal gratis, extra! 

Wil je graag meer weten over de bovenstaande acties? Stuur me een berichtje via het contactformulier links op deze pagina! 

Afbeeldingen en linkjes mag ik delen vanaf 4 januari en vind je dan ook hier!

EXTRA INFORMATIE: door het wereldwijde bevoorradings-probleem kan het zijn dat producten tijdelijk NIET te bestellen zijn. Tip: maak je wensenlijstje groter, mocht er iets niet te bestellen zijn, kun je iets anders mee bestellen, om toch aan (een veelvoud van) 60 of 120 euro te komen en iets uit te kunnen zoeken! 

--------------------------------------------------------------------------------------------

En dan de voorbeelden met nieuwe producten! Zonder extra tekst :) Wat hierboven staat, is wel genoeg ;) De eerste kaart is gemaakt met het DSP uit de Sale-a-Bration: 'Sunshine and Rainbows', uit te zoeken bij 60 euro en de Nederlandse set 'Speciale Momenten', uit te zoeken bij 120 euro!



De tweede kaart is gemaakt met de nieuwe Nederlandse bundel 'Geluksbrengertjes' of in het Engels 'Hello Ladybug'. Een stempelset met Nederlandse teksten en een bijpassende pons.


Leuk is om de lieveheersbeestjes en de bladeren met de embossong-punt van de 'Take your Pick Tool' op te bollen en zo een 3D-effect op je kaart te maken!



En de laatste inspiratie voor nu: 'Cactus Cuties'! Een bundel met stempels en een pons om zelf cactussen samen te stellen! De hexagon (6-hoek) komt uit een nieuwe stansset: 'Beautiful Shapes'.



Dat was het voor vandaag! Ook de komende dagen t/m 4 januari blijf ik nieuwe inspiratie geven, hier, maar iedere dag op mijn andere Social Media: Facebook, Instagram en Pinterest. Je vindt de linkjes in de sidebar. 


Maak er een mooie dag van en tot gauw!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende DINSdag 4 januari! 
EERSTE BESTELLING NIEUWE CATALOGUS EN SALE-A-BRATION!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com.

NIEUWE PRODUCTEN KAN IK HIER PLAATSEN VANAF 4 JANUARI. 
VOOR VEEL KERST-PRODUCTEN GELDT NU: OP IS OP!! 
Wil je daar nog iets van bestellen? Dat kan t/m 3 januari! Laat het weten!

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, Yvonne. Ik denk wel dat je het KKT vergeten bent?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste met de regenboog is super tof. Ik mis je kaartje van het KKT wel, maar ik snap het wel , december is een drukke maand. Fijne laatste dag van 2021! 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne