woensdag 31 juli 2024

KleurenKaartenTeam juli

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! 


Het is alweer even geleden, gewoonweg omdat het er niet van kwam, maar ik doe weer een keertje mee met het KleurenKaartenTeam van Martina! Klik HIER om naar haar blog te gaan en te zien wat zijzelf gemaakt heeft en wie er meedoen deze maand!

Dit is mijn bijdrage:


Iedere maand zijn er 2 kleuren waarmee gewerkt moet worden. Één kleur valt daarna af waarvoor in de maand erna een nieuwe kleur gekozen wordt, bij de kleur die overgebleven is. De kleuren van deze maand zijn: OudRoze en Legergroen!

Dit is het voorbeeld.. Ik vond het een beetje lastig om de kleuren zo in te schatten en echt oudroze bleek ik niet te hebben, dus mijn kleuren zijn iets anders..



Voor mij is MossyMeadow legergroen en oudroze werd bij mij Maudy Mauve.. Tja, je moet het doen met wat je hebt hihi..

KleurenKaartenTeam juli 2024

 


Het kaartje wat ik maakte werd een kerstkaartje! Met de nieuwe Online Only bundel 'Sophisticated Sled'! Deze kun je gewoon bestellen, maar vind je niet in een catalogus, maar alleen online, in de webwinkel, klik HIER.

In deze bundel zit een mooie slee en schaatsen, zowel als stempels als stansen! Voor deze kaart gebruikte ik de stansen.

Dat was mijn kaart!! Ik ben benieuwd wat iedereen gemaakt heeft! Ik probeer in ieder geval vandaag bij iedereen even langs te gaan! 

Dankjewel Martina, voor weer een nieuwe KleurenKaartenTeam!!!


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 
5 augustus om 19.00uur!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER! Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Trimmer
[152392]
€ 34,00
Take Your Pick
[144107]
€ 14,75

10 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart in de (bijna, haha) kleurtjes van deze maand, gave materialen heb je gebruikt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een toffe kerstkaart!! Zo'n mooie combi van stanzen.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde
    ps. helaas heb ik mij niet aangemeld, er staat wel een kaartje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kerstkaart met deze mooie set, zou hiervoor niet snel aan deze kleuren denken, maar heel mooi effect!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje en wat een leuk set is dit met die mooie schaatsen. Mooi gemaakt! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze is leuk geworden met al die laagjes ! goed idee om er een kerstkaart mee te maken, mooi
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje is het! Soms moet je een beetje creatief zijn met kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Yvonne, een hele gave kaart en als je niet je juiste kleuren hebt is toch niet zo erg. Het meedoen is al zo leuk en altijd zo verrassend wat iedereen maakt. Kortom een super kaart. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig je kaart, leuke snijmallen bij de dp kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Yvonne,
    Hier een inhaalrondje voor het KKT.
    Je maakte een mooie kerstkaart in de kleuren van deze maand! Ach ja... we doen allemaal wat we kunnen met wat we hebben... 't Is helemaal ok!!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne