woensdag 10 april 2024

Challenges Woensdag :)

Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Vandaag een kort berichtje, maar met natuurlijk wel een kaartje! 

Een kaartje wat ik vanochtend maakte tijdens mijn Facebook LIVE 'Thee en Kaart'. Je kunt het terugkijken op mijn pagina daar, klik HIER. Of op mijn YouTube kanaal, klik HIER.

Het is een 'case the designer' challenge en ik heb de opzet van de kaart gebruikt en ook een slimline kaart ervan gemaakt. Ik gebruikte het Flowering Zinnia's DSP (Online Only), voor challenge #GDP440.




Links heb ik het vrij rustig gehouden, met alleen de linkerbovenhoek die bewerkt is. 


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 8 april) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Op 9 april is de uitverkoop van de voorjaar- en jaarcatalogus 2023-24 begonnen!! Op is op!!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Ik kan de nieuwe producten vanaf 1 mei hier plaatsen! Wil je graag al eerder productinformatie? Laat het me weten! Ik help je graag verder!


Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Take Your Pick
[144107]
€ 13,50

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne