dinsdag 26 maart 2024

Mijn Artisan techniek post

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Goedenavond!!! 

Deze post heb ik hier nog niet laten zien, dus hierbij alsnog!

Een paar keer per jaar heb je een techniek-opdracht als Artisan DesignTeam lid.. Best lastig kan ik je zeggen hihi.. Vorige week kwam mijn post online en ik wil hem hier ook graag delen.

Ik heb de WhiteWash techniek met Watercolor pencils toegepast. Ik leg je met de afbeeldingen verderop in dit bericht stap-voor-stap uit hoe je dit doet! 

Het geeft een romantische look aan je kaartjes, echt heel leuk om te doen!

Daar komt de rij foto's :) De benodigdheden vind je helemaal onderaan dit bericht.












TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (DINSdag 2 april) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne