zondag 3 december 2023

Creation Station Bloghop - Santa's Workshop

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET


Het is tijd voor een nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop??

 Deze keer zijn we aan de slag gegaan met het thema 'Santa's Workshop'. Dat wil zeggen: kerstkaarten!! En dit zijn mijn uitwerkingen geworden:


Ik heb al heel wat kerstkaarten gemaakt (zie iets verder naar beneden) en langzaamaan ben ik mijn restjes aan het opmaken van de kerstpapieren en kist die ik nog heb liggen..

Zo ook restjes uit de 'Rustic Countdown kit'. Ik maakte er geen adventkalender van, zoals zou moeten... dit is een plaatje van Stampin' Up!:


 ...maar diverse kaarten en labels met de onderdelen! Zo ook de werkstukken van vandaag :)
De laatste restjes..


De tekst komt uit de Nederlandse Stampin' Up! set 'Stralende Kerst':


Deze gaat ons helaas verlaten en is nu in de uitverkoop! Klik HIER voor alle producten die ons gaan verlaten...


Van kleine envelopjes (zitten er ook in de kit) maakte ik labels met een klein kaartje en persoonlijke boodschap! Deze hing ik aan cadeautjes die ik voor 3 vriendinnen had gekocht..


Het leek de afgelopen weken hier wel een echte 'Santa's Workshop', want ik heb heel wat kerstkaarten gemaakt! Nu moet ik ze nog allemaal schrijven.. Oeps...Komt goed :) 

Ik heb ze allemaal uitgelegd op de vloer... En dit zijn ze allemaal, tot nu toe!!! Zo zien 125 kerstkaarten eruit, bij elkaar! Nu nog schrijven... Hihi.. 




Klaar om te hoppen??? Dat kan hier en op Instagram (daar doet niet altijd iedereen mee, hier wel)! Volg je mij daar al? Klik HIERHet zijn zulke getalenteerde collega's, dus je doet zeker veel inspiratie op!!

 


Je begint vandaag vooraan bij Elizabeth Price! Van 'Seeing Inkspots'.  Klik HIER om naar haar blog te gaan
(THIS BLOG IS THE START/THE BEGINNING OF THE HOP).

Om vanuit hier verder te hoppen ga door naar Rachel Traudt, van 'Naptime is Stamptime' klik HIERKlik op de link hierboven of klik op de afbeelding hieronder  (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE or the 'HIER' above).

 

Je kunt vanuit hier natuurlijk ook een blog terug, je gaat dan naar Sara Nell Langland, van 'Sara's Stampin' Spot', klik HIER, bij haar begint vandaag ook de hop (ONE BLOG BACK and start of the hop).

Veel hop-plezier!!


Ik ben 10 jaar demo! Wat vliegt de tijd.. Ik heb een actie voor jullie! Wil je er gebruik van maken of heb je vragen? Laat het me weten!


De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum is komende maandag (morgen) 4 december 19u en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Voor alle kerst-/najaarsproducten die ons gaan verlaten geldt: op is op! Het kan dus voorkomen dat iets inmiddels is uitverkocht...


Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne