zondag 21 mei 2023

Stamping Sunday bloghop - New Beginnings

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Bloghop start om 10uur / Bloghop starts at 10 o'clock! 


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

En nu hoor ik je denken: Dat was toch de 4e zondag van de maand? Ja, dat klopt! Er waren 2 teams die hopten, op de 2e en op de 4e zondag van de maand en deze twee groepen zijn samen gegaan en hoppen nu op de 3e zondag van de maand! We gaan dus gewoon verder, maar nu gezellig met z'n allen! 

De opdracht van deze maand was voor ons: New Beginnings! Een thema wat natuurlijk goed past bij deze samenvoeging. En de nieuwe catalogus is net ingegaan, dus we konden het op alle manieren opvatten. En dit is mijn uitwerking geworden:


Ik heb een kaart en een label gemaakt in het thema 'Feest', want er is natuurlijk wat te vieren! Ik heb de nieuwe bundel 'Feestballonnen' gebruikt en de oudere set 'Taco Fiësta'. Daarnaast heb ik de nieuwe kleur 'Moody Mauve' gebruikt, samen met de al bestaande kleuren 'Granny Apple Green' en 'Coastal Cabana'. 

Ik heb van de cactus een ballon gemaakt en van het paardje een pinata! Ook de kleine ballonnetjes hebben een sombrero gekregen.


Het touwtje en het flosje aan de pinata komen uit de set 'Feestballonnen'. 


In de grote ballon op het label heb ik het paardje ook gestempeld, maar zo is het net of deze op de ballon is geprint. 


De tekst 'Er is wat te vieren' staat in een boogje officieel, maar als je deze op een clearblock plakt, kun je hem ook tijdelijk even recht buigen! Ze kun je ook een rechte tekst stempelen!!


Dat was het wat betreft mijn kaartjes! En dan nu... Hoppen!!


Vanaf nu hoppen we via een carrousel! Klik op de namen van de deelnemers. 

Veel plezier!!!

Blog Hop Index




Je vindt de gebruikte producten onderaan dit bericht, net als de bestel-informatie!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is MORGEN, MAANDAG 22 mei!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.


Heb je in april een bestelling gedaan? Dan heb je de 'Online Only' PDF in een e-mail ontvangen! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

3 opmerkingen:


  1. Such super cute projects Yvonne. Love the joyful mix of colours! They have a real party vibe! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a clever card and combination of these two sets!!! I LOVE it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this set just makes me happy, happy, happy. A fabulous pairing of products for a real party theme. Love it x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne