donderdag 29 september 2022

Challenges Donderdag & Instap-actie Starterkit+ vanaf 4 oktober!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. 


Een beetje later dan normaal, maar het is toch nog gelukt een paar kaartjes te maken vandaag! 

Twee kaartjes, waarvan eentje voor een challenge en de ander om de set nog wat meer in het zonnetje te zetten! Ook dit had ik al veel eerder willen doen.. Maar beter laat dan nooit hihi..


Het betreft de onderstaande bundel 'Warm Welkom'!! Deze komt straks in de nieuwe voorjaarscatalogus te staan, maar kun je nu t/m KOMENDE ZONDAG bestellen! Dit in verband het het World CardMaking Day event van Stampin' Up! komende zaterdag.

Daarna zal hij NIET meer als bundel met 10% te bestellen zijn, maar alleen stempels en stansen apart van elkaar, met ingang van de voorjaarscatalogus. Mocht je hem willen bestellen, wacht dan niet te lang!!


De eerste kaart is voor de challenge van het Global Design Project van deze week, #GDP362, een schets-challenge. Klik HIER.


Hieronder zie je de schets. Ik maakte er een kaart mee in de InColor 'Starry Sky'! Het DSP waar de ruitjes, theepot en kopjes in zitten heeft deze mooie kleur: Tea Boutique 6x6' DSP. Het oplegkaartje kleurde ikzelf met inkt, Blending Tool en waterspetters.


En ik gebruikte dus de bundel 'Warm Welkom'!


Ik maakte er nog een tweede kaartje bij, zomaar :) 


De set is echt wel heel erg leuk!!

Je vindt alle gebruikte materialen onderaan dit bericht. 

En dan is er nog een actie vanaf komende dinsdag!! Dan gaat ook de Belgische en Ierse markt open en ook voor de dames uit die landen geldt deze actie! 


Heb je ergens vragen over? 
Laat het me weten!
! Via een e-mail: 
thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! De eerstvolgende verzamelbestelling is morgenavond (maandag) om 19.00u.

Fijne avond!! Tot gauw!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandag 3 oktober, om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de foto's hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Blending Brushes
[153611]
€ 15,25
Paper Snips
[103579]
€ 13,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne