maandag 17 augustus 2020

BACK TO WORK

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.



De vakantie zit er weer op! Twee weekjes zweten in de tent in het mooie Zuid-Limburg, 
maar het is daar altijd fijn! Even (letterlijk) niets doen, zelf niet hobby-en, want ik had niets 
mee genomen :) Maar heerlijk uitgerust en met nieuwe energie om weer van start te gaan!
Na de roerige Covid-19 tijd, de verhuizing en nu de laatste week schoolvakantie, heb ik 
echt weer zin om te gaan beginnen!! Dus deze week ga ik weer opstarten en volgende week
weer vol van start! 

Vandaag daarom een iets minder uitgebreid bericht, maar wel een kaart en een tip om te
laten zien!


Het is een kaart die ik al ruim voor mijn vakantie maakte, voor een vriendin die
ik graag even een kaartje wilde sturen.. Ze had een nieuwe woning toegewezen 
gekregen, vandaar een huis erop! Het huisje en de auto komen uit de nieuwe set 
'Coming Home'. Van iedere verkochte set gaat 3 euro naar het goede doel!! Zie 
voor details pagina 25 van de MiniCatalogus najaar. De 'straat' en stipjes komen uit
de set 'Waterfront'.


De achtergrond is gemaakt met de nieuwe waterpen van Stampin' Up! Er is een nieuwe en
goedkopere set van 3 waterpennen. 2 verschillende diktes 'penseelpunten' zoals je misschien al
kent uit de vorige set en de derde is een brede kwast, zodat je makkelijk brede watercolor-strepen
kunt maken! SU-per leuk voor de achtergrond op een kaart! 

Water Painters #151298  €14,50 set van 3



De tekst 'Hé  Lieverd' komt uit de set 'Van alles wat' en de tekst in de cirkel is uit
de digitale Covid-19 set (helaas niet meer te bestellen).

Dat was het voor vandaag! Ik ga mijn to-do-lijstje even maken.. En als het goed is,
komt zo de bestelling met o.a. de PaperPumpkin kits en de nieuwe stansmachine!!
Ik heb dus genoeg te doen :) 

Wil je zelf nog iets bestellen? Dat kan! Vanmiddag na 17u gaat de verzamelbestelling
weer de deur uit. Geef je bestelling door voor die tij en ik laat het mee komen. Scroll
voor alle info ietsje naar beneden.

Fijne maandag!!


Lieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 17 augustusWil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door vanmiddag 17.00u via een e-mailtje. Vanaf nu doe ik iedere maandag na 17u weer de verzamelbestelling!

De BonusDays zijn er nog!! Je kunt jouw BonusCoupons nog inwisselen t/m 31 augustus!!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard of PayPal
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PAPER PUMPKIN
Speciale wereldwijde uitgave!! 
Share Sunshine, ontworpen door Sara Douglas, de CEO van Stampin' Up! 
VERKRIJGBAAR vanaf nu! Op = Op! 
Geef je bestelling nu vast door!


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


1 opmerking:

  1. Fijn dat jullie genoten hebben in het 'warme zuiden" van ons land. Limburg voelt toch altijd een beetje als buitenland hè! Je kaart is prachtig, ik vind de strepen echt heel tof en ook het monochrome kleurgebruik! Zoals altijd bij jou is alles weer perfect in balans. Nu weer het normale ritme oppakken, dat is ook best lekker toch?!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne