woensdag 27 december 2023

Challenges (bijna) Donderdag

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo lieve volger of bezoeker! Leuk dat je even langskomt!

Wordt je volger van mijn pagina? Dat zou ik heel erg leuk vinden! Dankjewel alvast! Je vindt het kopje in de sidebar.

Vandaag een laatste kaartje met oudere producten, o.a. uit de najaarscatalogus (mask).. Want komende week donderdag beginnen we met de nieuwe voorjaarscatalogus EN de FEESTMAANDEN van Stampin' Up! Sale -a-Bration!!! Ik heb er zin in!!

Dus voorbeelden met nieuwe producten komen eraan!! Ik heb al voorbeelden gemaakt, maar die kan ik nu nog niet laten zien.. O.a. voor het Artisan DersignTeam! 

En dan nu over naar het kaartje:


Het is in de kleuren van de laatste Colour INKspiration challenge! Deze vind je op Facebook, klik HIER. Een hele uitdaging hihi...


Het kaartje is misschien niet iets wat je van mij zou verwachten, maar soms haal je ergens inspiratie vandaan en dan wil je dat uitwerken! Dat had ik hierbij! 

Ik kom regelmatig in de Efteling met onze jongste, we hebben een abonnement.. En al een aantal keer kwam ik door Carnaval Festival en dacht ik bij deze onderstaande bomen aan een foto maken en omzetten in een kaartje! Nou, dat werden dus deze kleuren :) 


Best aardig gelukt toch?!


De tekst staat aan de binnenkant, omdat er aan de buitenkant geen goede plek was, vond ik..


Dat was mijn kaartje voor vandaag! 

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 1 januari 19u, LAATSTE najaarscatalogus en uitverkoop!!) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

In zal deze week in ieder geval nog even een berichtje plaatsen met alle info over de nieuwe catalogus en Sale-a-Bration!

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

De nieuwe producten zie je vanaf 4 januari hier! 

1 opmerking:

  1. Super TOF kaartje Yvonne....en leuk hoe je op dit idee kwam!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne