zondag 4 juni 2023

Dutch Card Lovers - mijn challenge voor jullie!

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

KLIK VOOR UITLEG OVER DE JUNI ACTIES HIER!!


Daar ben ik weer :) En vandaag met TWEE posts! Vanmiddag is er een nieuwe Creation Station bloghop, vanaf 14u.

Maar nu eerst de nieuwe challenge op het Dutch Card Lovers blog! Ik mocht deze keer de challenge verzinnen en ik hoop dat er weer veel dames mee doen! Je vindt de pagina en voorbeelden van de andere DesignTeam leden HIER.


Wat is de challenge?? Het is: Maak een 'Vellum Panel Card' naar aanleiding van de video van Jennifer McGuire! Zij heeft altijd hele leuke ideeën en dit is weer eens iets anders en heel leuk toe te passen.

Je mag de hele video gebruiken, zoals ik gedaan heb, of je begint bij (ongeveer) minuut 8 en gebruikt het 2e deel voor een vellum panel. Het die-cutting gedeelte hoeft niet, mag wel. 


Ik gebruikte de nieuwe set 'Little Monkey' voor mijn kaartje. Je vindt alle gebruikte materialen onderaan dit bericht.

Ik vind ze zelf heel er grappig, deze aapjes! Alle 3 de soorten uit de set, zitten op de kaart, of beter gezegd, hangen op de kaart ;)


Het gaat er dus bij deze challenge om, dat je een gedeelte van de voorkant voorziet van vellum en heb je dit niet, dan mag transparante sheet (acetate of window-sheet) ook!


Doe je ook gezellig met ons mee??

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een hele fijne zondag!! En tot vanmiddag!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

(Products from @stampinupofficial ©️ 2023)

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is MORGEN,  MAANDAG 5 juni!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor woensdag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.

 

Heb je in mei een bestelling gedaan? Dan heb je de 'Fresh as a Daisy' PDF in een e-mail op 
1 juni ontvangen! 

---------------------------------------------------------------------------------------


Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kaart is het geworden. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele leuke challenge gevonden Yvonne en je leuke kaart ziet er zo gezellig en vrolijk uit. Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw voorbeeldkaart is echt super leuk! En de challenge ook trouwens, ik ga zeker proberen mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gedaan jouw kaart met die schattige aapjes, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne