donderdag 1 juni 2023

Challenge Donderdag

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

KLIK VOOR UITLEG OVER DE JUNI ACTIES HIER!!


Hallo!! Leuk dat je langskomt! Ik heb heel wat berichtjes deze week en vandaag in dit bericht ook nog eens veel kaartjes: 4 stuks! Zo heb je weken vrij weinig om te laten zien en nu heel veel :) Ik werk vaak echt al een tijdje vooruit, en dan heb je wel eens dat het allemaal bij elkaar komt.

Ik heb 4 challenge-kaartjes voor jullie!


De 1e kaart is voor het Global Design Project, CASE  the Designer! Je neemt dan iets uit de kaart van de designer en gebruikt dit voor je eigen kaart. Kun je zien wat het is? Denk het wel hihi...


Ik gebruikte de opzet van de kaart, met het witte oplegkaartje, de blauwe cirkel met sterretjes, de embellishments en het tekstvlakje, maar dan op de brieven :)

De set die ik gebruikt heb is de 'Stamped with Love' set. Ik vond hem meteen al leuk met de brievenbus erop! En een brievenbus zoals dit is voor mij rood! Engels!

De 2e kaart is voor de nieuwe challenge welke vandaag om 08.00u ingaat op de ChallengePagina van mij en de dames uit mijn team, Het SU-per Team! ChallengePagina! Klik HIER om naar de pagina op Facebook te gaan. 


De kaart is gemaakt voor de nieuwe challenge: een moodboard! Gebruik het moodboard om een kaartje te maken en dat werd dit kaartje. Je neemt dan de kleuren en/of afbeeldingen ter inspiratie. Dit is het moodboard:


Ik gebruikte het nieuwe DSP 'Stargazing' om de achtergrond te maken en de planeten uit te knippen. Maar ook het meisje met het kopje kun je vinden in de afbeeldingen! Zo leuk om zo zelf iets te maken wat dichtbij het moodboard komt :)  Doe je ook gezellig mee??

Twee gehad, nog twee te gaan!! Ik hoop dat het niet teveel is!!

De volgende kaart is voor de Colour INKspiration challenge die deze week nog loopt op Facebook, klik HIER.


Zij hebben altijd een kleuren-challenge! En deze keer is het een combi van 5 kleuren in echte zomerse sfeer! Best een uitdaging!! 


Ik gebruikte de nieuwe bundel 'So Refreshing'! Met alle afbeeldingen en tekst die je ziet op de kaart! Zo krijg je echt zin in zomer! 


En dan de laatste kaart!


Deze is gemaakt voor Stampin' Through The Catalogue op Instagram! Daar stond dinsdag en gisteren de set 'Hello Kiwi' centraal! Deze had ik al in de kast staan, maar nog niets mee gedaan. Dat werd dus hoog tijd! En dat werd dit kaartje. Dit is de set:


Er zit ook een framboos in, maar ik wilde alleen de kiwi's gebruiken, ook vanwege de tekst! Het DSP is het 15x15cm DSP verkrijgbaar in de kleur-series. 


Dat was de hele rij! Onderaan dit bericht plaats ik alleen de belangrijkste producten, anders wordt de lijst wel heel lang! 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een hele fijne donderdag!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

(Products from @stampinupofficial ©️ 2023)

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende MAANDAG 5 juni!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor woensdag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.


Heb je in mei een bestelling gedaan? Dan ontvang je de 'Online Only' PDF in een e-mail op 
1 juni! 

---------------------------------------------------------------------------------------


Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

1 opmerking:

  1. Wat heb je weer gave kaartjes gemaakt Yvonne!
    Bedankt voor je mooie kaart voor mijn verjaardag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne