woensdag 31 mei 2023

Acties juni!

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


*PRODUCT IN DE SPOTLIGHT*
...DSP-actie EN instapactie van 1 t/m 30 juni!!


Vanochtend is bekend gemaakt dat er naast de DSP-actie van juni ook een INSTAP-actie is!!! Hieronder even alles op een rijtje voor jullie:


INSTAP-actie!!
Van 1 t/m 30 juni is er weer een leuke instap-actie!! Denk je er al langer over om in te stappen?? Dat kan natuurlijk ieder gewenst moment, maar dan is DEZE ACTIE VOOR JOU!!

Twijfel niet langer en stap tijdens de maand juni in! Je kunt dan voor 207 euro aan producten ZELF uitzoeken in plaats van 175 euro normaals gesproken en je betaalt 129 euro! Dat is 78 euro cadeau!!

Daarnaast krijg je ook een extra pakket om meteen goed van start te kunnen gaan, met o.a. een pak catalogi. Wil je graag meer informatie over hoe/wat en lijkt het je leuk om in mijn SU-per gezellige en behulpzame 'Het SU-per Team!' in te stappen? Doe dit dan in juni en stuur me een e-mailtje: thecreativeteacup@gmail.com

Wil je meteen instappen? Dan kan dat via deze link:
Klik HIER




DSP-ACTIE
Ook de gehele maand juni is er de DSP actie!! DSP staat voor 'Designer Series paper', kortom, alle mooie designpapieren!! Op een selectie ontvang je 15% korting! Dit zijn de meesten uit de nieuwe jaarcatalogus! Dit geldt ook als je bij mij een 'share' besteld, een 1/2 of een 1/4 pak. Zie de afbeeldingen hieronder voor de deelnemende pakken.



Ik heb een kaartje gemaakt met de leuke shop-serie! Er staan diverse verschillende winkels op het DSP, zo ook dit 'eettentje'!


Leuk he?!


Als bedankjes bij een workshop, maakte ik winkels om zeepjes met deze serie:



Ik doe donderdagochtend 1 juni al vroeg een extra verzamelbestelling! Wil je mee bestellen? Geef dan jouw (DSP) bestelling door voor 19u op woensdag. Maar daarna kun je ook de maandagen 19u weer gewoon mee bestellen met de vaste verzamelbestelling iedere week.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een hele fijne dag nog!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

(Products from @stampinupofficial ©️ 2023)

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is maandag 5 juni!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor woensdag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.


Heb je in mei een bestelling gedaan? Dan ontvang je de 'Online Only' PDF in een e-mail morgen, 1 juni,  in je InBox! 

---------------------------------------------------------------------------------------


Wil je meer informatie over gebruikte producten? 

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne