donderdag 10 februari 2022

Feel Good Stampin' Bloghop - Clean and Simple

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h

Post met link naar bijbehorend YouTube filmpje! 


Hallo! Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even voorbij komt! 
Het 'Feel Good Stampin' bloghop-team komt weer in actie. We hopen je met deze bloghop een 'Feel Good'-gevoel te kunnen geven. Vandaag is het thema: Clean and Simple!! 

Hoe je verder kunt hoppen, lees je onderaan dit bericht! 


'Clean and Simple' is vaak zo simpel nog niet :) Dus het was even denken wat ik ging maken.. Ik zag een oudere kaart van mezelf staan hier in he rek met kaarten, met regenboog-kleuren en zwart-wit en wilde daar weer eens iets mee doen! Dus aan de slag en dit werden de kaartjes! 


Het was er eerst eentje als voorbeeld, om de tweede in het YouTube filmpje na te maken.. Uiteindelijk werden het 3 verschillende hihi, hoe dat kwam, hoor je in het filmpje zelf! Link iets verder naar beneden..


Ik gebruikte de set/bundel Hand-Penned Petals (blijft mooi) met stempels en stansen, Basic White en gekleurd cardstock en zwarte Memento Ink. 

 

De drie kaartjes nog even apart..


En dan de link naar het filmpje, zodat je stap-voor-stap kunt zien hoe ik de kaartjes heb gemaakt:


Informatie over de producten en het bestellen ervan, vind je onderaan dit bericht.
En dan nu: hoppen!!

 Je kunt op de namen van de dames hieronder klikken om naar de verschillende blogs te gaan:  


Veel hop-plezier en een hele fijne avond nog!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik MAANDAG 14 februari om 20.00u
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

-------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne