donderdag 25 november 2021

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Het is weer donderdag!! Vandaag een bericht met vooral foto's en weinig tekst.. Helaas ontbreekt me de tijd om er een compleet (info) bericht van te maken, maar ik wilde jullie wel de kaartjes laten zien!! Kaartjes voor TWEE challenges!


Deze eerste set kaarten van 3 zijn gemaakt met de kleuren van de nieuwe challenge #ci112 van het Colour INKspiration team op Facebook. Klik HIER. Ik mocht deze keer GastDesigner zijn, omdat ik een challenge won.. Dit zijn de kleuren:


Ik maakte de kaarten met 2 nieuwe stempelsets, verkrijgbaar vanaf 4 januari: In the Moment (met de dames) en Daffodil Daydream (de narcissen). Hieronder close-ups van de kaartjes:








En daarnaast maakte ik ook nog 4 dezelfde kerstkaarten om mijn voorraad aan te vullen, met het mooie Peaceful Place Specialty DSP, met zilverfolie-opdruk.


Deze kaarten doen mee bij het Global Design Project, klik HIER, met challenge #gdp319:




Dat waren ze! Heb je vragen over de kaartjes of producten? Laat het me weten!!

Morgen vieren we hier feest!! Dan is onze jongste jarig en wordt alweer 10 jaar. Daarnaast ben ik ook 8 jaar demo! Kijk voor de speciale aanbieding in de berichten van gisteren (woensdag) en eergisteren (dinsdag).

Fijne avond!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Mooie serie kaarten heb je met de 2 nieuwe stempelsets gemaakt. Leuk gecombineerd. Ook je kerstkaarten zijn mooi geworden. Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie jongste en je 8-jarig jubileum bij SU.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat heb je GAVE kaartjes gemaakt Yvonne!
    Alvast gefeliciteerd met je jarige zoon en je 8 jarig jubileum morgen....maak er een fijne dag van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah.... wat een prachtige kaarten met de dame. EN ook je kerstkaarten vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne