zondag 28 maart 2021

Dutch Card Lovers - Nieuwe Challenge

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Twee weken zijn voorbij en dus is er weer een nieuwe challenge voor jullie bij Dutch Card Lovers!! Nicole bedacht dit keer het onderwerp en het werd: een boekenlegger! Met daarbij de vermelding welk boek voor inspiratie heeft gezorgd. Ik ben zelf echt geen boekenlezer... Ik kan er de rust niet voor vinden en ben liever creatief bezig! Maar het is meteen te zien welke boeken ik gebruikt heb.. Harry Potter! 


Toen het eerste boek uitkwam 20 jaar geleden, werkte ik bij de VVV/ANWB in Uden en ik wilde wel eens weten waar al die enthousiaste reacties over gingen.. Dus toen we de Nederlandse vertaling in de winkel gingen verkopen, kocht ik er zelf ook eentje... Met als gevolg: ik was fan! Heerlijk die fantasiewereld! De boeken heb ik inmiddels minstens 15x allemaal gelezen, de films al heel vaak gezien, in Londen hebben we al heel wat filmlocaties opgezocht en de kinderen doen hier enthousiast aan mee! De jongste spaart de Lego sets en heeft vorige week een nieuwe Harry Potter rugzak uitgezocht voor school. Kortom: hier is Harry Potter echt een deel van ons leven geworden, zoals bij velen..

We wilden eigenlijk deze meivakantie naar het Harry Potter park in Florida.. Maar ja, dat moeten we voor ons uit schuiven helaas... Dat houden we tegoed! Dit is de boekenlegger geworden:


Deze afbeeldingen zijn niet van Stampin' Up! Ik kreeg de stempelafdrukjes van een stempel-vriendin, al langer geleden. Ik had er nog niets mee gedaan, dus dit was de gelegenheid! Ik weet helaas alleen niet van welk merk ze zijn.. Ik heb ze gestempeld met Memento en ingekleurd met de Blends, Ze zijn wel echt heel leuk! De tekst onderaan heb ik van internet en uitgeprint.


Ook heb ik al een paar maanden een paar voorbeelden van Stampin' Up! collega's bewaard, om met de 'Handsomely Suited' bundel Harry Potter kaarten te maken! Bij die bundel zitten stansen om boven-kleding te maken. Ik heb er mijn eigen versie van gemaakt! 


Het plaatje met het logo van de afdeling is weer van internet. Een kaartje voor een echte Harry Potter fan! De benodigheden die eventueel via mij te bestellen zijn hiervoor, vind je onderaan dit bericht.



De boeken die mij dus inspireerden:


Doe je ook gezellig mee met de challenge?? Een hele fijne zondag nog!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 29 maart. 
OOK VOOR DE PRODUCTEN VAN DE RETIRED-LIJST! OP = OP!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om producten te kunnen bekijken en/of bestellen!  Voor retired producten uit de jaarcatalogus 2020-2021 geldt vanaf nu op = op!!


Product List
Suit & Tie Dies
[154322]
€ 39,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en boekenlegger.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb alles van Harry in het Engels gelezen nadat Sylvia de hele serie van ons had gekregen toen ze nog thuis woonde en op op International School zat en ik heb ze ademloos achter elkaar uitgelezen!! Jouw creaties vind ik echt te gek leuk Yvonne!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Yvonne!! Superleuk deze Harry Potter kaart en boekenlegger. Ik heb de boeken ook allemaal gelezen, de films gezien en de lego hadden wij hier ook voor de jongens. En wat gaaf dat jullie die plekken ook bezocht hebben. Ik hoop dat jullie snel ook naar het Harry Potter park in Florida kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Yvonne, zowel je boekenlegger als je kaart, helemaal Harry Potter! Net als jij heb ik de hele serie gelezen, onze zoon was fan en zodra hij het uit had las moeders het meteen ook. Samen naar de film enzo, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne