zaterdag 5 oktober 2024

HAPPY WORLD CARDMAKING DAY

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


HAPPY WORLD CARDMAKING DAY!!!

FIJNE WERELD KAARTENMAAK DAG!!!


Want dat is het vandaag!! Ieder jaar, op de 1e zaterdag van oktober :) 

Graag deel ik daarom vandaag een kaartje hier op mijn blog: leuk dat je langskomt!!

Het zijn kaartjes die ik gisteren maakte, met hele nieuwe producten!! Wat zijn ze leuk he?! Deze ottertjes. Het zijn nieuwe Online Only producten, welke vanaf 5 november voor iedereen te bestellen zijn. Vanaf nu kunnen demo's al pre-orderen en mocht je gebruik maken van de instap-actie in oktober, kun je ze ook al in je starterkit stoppen! 

Voorbeelden zul je er dus deze maand al mee voorbij zien komen!


Het is echt een complete suite, met stempels, stansen, DSP (Designer Series Paper), lint (touw) en embellishments. Benieuwd naar hoe alles eruit ziet??

Ik heb een unboxing-filmpje gemaakt met de nieuwe Online Only producten die ik in huis heb. Je kunt het hieronder terugkijken op YouTube! Daar vind je nog veel meer filmpjes met leuke informatie en ideeën om kaarten en scrapbook-pagina's te maken!


De ottertjes zijn zo schattig, daar wilde ik echt meteen mee aan de slag! 

Ik maakte deze kaartjes voor een video-tutorial, welke ik gisteren naar mijn klanten van september heb gestuurd. Al mijn klanten van september hebben een e-mail gehad met een linkje naar het filmpje en kunnen de kaart nu zelf ook maken!

Zomaar, als extra bedankje, want ik ben dankbaar voor en heel blij met mijn klanten!


Hier nog even één van de kaarten apart: 


En een close-up van de schattige ottertjes op het DSP:


Dat waren mijn kaartjes!! 


TER INFORMATIE 

Een korte opsomming van wat er speelt op dit moment:

- Instapactie t/m 31 oktober: zie tabje 'Ook demo worden?' bovenaan deze pagina
- Tot 30% korting op kits van Stampin' Up! OOK op de 2 nieuwe kits van oktober! Zie stampinup.nl/sets
- Pre-order demo's nieuwe Online Only, voor iedereen verkrijgbaar vanaf 5 november

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 7 oktober. Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00uur!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER
 Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Vanaf 5 november kan ik hier de informatie plaatsen over de nieuwe Online Only producten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne