woensdag 3 januari 2024

Challenges Woensdag - Morgen gaat de nieuwe catalogus en Sale-a-Bration van start!!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Morgen is het zover!! De nieuwe catalogus gaat in en de Sale-a-Bration gaat van start!! Woehoe!! De 1e verzamelbestelling gaat al heel vroeg de deur uit, dus wil je mee bestellen? Geef dit dan door voor 19.00u VANAVOND!!

Wil je instappen in mijn 'Het SU-per Team!', maar graag nog wat meer informatie? Dan kan natuurlijk ook! Voor beide kun je mij een e-mail sturen: thecreativeteacup@gmail.com.

Op mijn YouTube kanaal vind je een filmpje over Sale-a-Bration en de uitleg over de acties, ook over het instappen, klik HIER. Als je mij daar gaat volgen, mis je niets!! 

Je vindt de linkjes naar de nieuwe online voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration brochure in de rechter sidebar!! Zo kun je ze doorbladeren, als je geen papieren versie hebt!

---------------------

Ik heb vandaag 2 kaartjes voor challenges met NIEUWE PRODUCTEN! 

Gisteren (dinsdag) is de nieuwe challenge van mijn team begonnen, op onze speciale ChallengePagina op Facebook, doe je ook mee?? Klik HIER. Dit is mijn voorbeeldkaart:


Het thema van deze maand is 'NIEUW' en je mag zelf invulling hieraan geven! Bijvoorbeeld 'Nieuwjaar', of 'nieuw leven' of, zoals ik gebruikt heb, nieuwe producten! 


Ik gebruikte de nieuwe bundel 'Sending Love' uit de voorjaarscatalogus en het DSP 'Sunny Days' (wolkjes), welke je GRATIS uit kunt zoeken bij een bestelling van 60 euro of meer. Kan prima samen toch?? 

Ook hebben we vanaf deze maand een Facebook-hop, met de dames uit mijn/ons team!! We laten dan de voorbeeldkaarten aan jullie zien in een hop. Je gaat dan bij de deelnemende dames 'even langs' :) 


Je kunt op mijn pagina beginnen en dan hoppen: klik HIER en kijk in het bericht van gisteren!


En ik maakte een kaartje voor de challenge van het Global Design Project, klik HIER.


Het is deze week een schets-challenge #GDP426:


Ik heb de Sale-a-Bration set 'Watercolor Melon' gebruikt, welke je vanaf morgen GRATIS uit kunt zoeken bij 60 euro of meer! En uit de voorjaarscatalogus de nieuwe embossingfolder 'Layered Florals'. 


De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (MORGEN HEEL VROEG, geef jouw bestelling door voor 19.00u VANAVOND) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

De nieuwe producten zie je vanaf 4 januari hier! 

1 opmerking:

  1. Such a lovely card Yvonne. What colors did you use? An excellent job of fussy cutting the leaves. Loralee Parish

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne