dinsdag 4 april 2023

Create with Us - Tutorial bundel april

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Zomaar een extra, ingelast berichtje vandaag! Ik houd het kort :) Want de uitverkoop en pre-order zijn gestart! Het was een kort nachtje voor mij, maar de bestellingen zijn eruit! Altijd fijn als het weer gelukt is, ook voor mijn klanten en natuurlijk de nieuwe catalogus! 

Ik wil jullie 2 kaartjes laten zien die ik gemaakt heb voor de 'Create with Us Tutorial bundel'! Ik leg onder de kaartjes uit wat dat inhoudt.


Het zijn twee kaartjes met de Seaside Bay producten, waaronder het By the Bay DSP. 

De stempelset en stansen blijven, maar zijn vanaf 2 mei alleen nog los van elkaar te bestellen en niet meer als bundel met 10% korting. Ook de plakparels blijven, maar het DSP gaat ons verlaten! Op het moment dat ik dit type, is het nog wel te bestellen! 

 

Ik maakte een witte en een blauwe variant van de kaart! Welke is jouw favoriet?


Met het Internationale team maken we iedere maand een PDF met ieder 1 voorbeeld en werkbeschrijving! Zo ontstaat dus een document met 15 verschillende ideeën met de producten die die maand centraal staan! Deze maand dus By the Bay! 

Doe je een bestelling van 50 euro of meer? Dan ontvang je van mij de Tutorial bundel helemaal GRATIS is je mailbox! Deze bundel is gestuurd naar alle klanten die in februari een bestelling van 50 euro of meer deden. 
Doe je deze maand een bestelling? Dan krijg je begin mei de nieuwe bundel van mei gratis! Je kunt helaas niet kiezen welke je ontvangt, dat is voor iedereen hetzelfde, voor alle klanten van alle teamleden. Wil je deze Tutorial bundel ook, maar heb je in maart niet (voldoende) besteld? Dan kun je hem los kopen voor 15 euro! Dit is een vastgestelde prijs voor iedereen. 

Hierbij wat sneakjes naar de projecten:



En het internationale team:



Dat was het voor nu! 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een hele fijne dag!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandag 10 april om 19u. 
LET OP!!!
De uitverkoop is gestart en producten kunnen heel snel uitverkocht zijn!! Kan ik je voor de verzamelbestelling met iets helpen? Dan kijken we samen even hoe/wat!


Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne