donderdag 6 januari 2022

Challenges Donderdag!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. 


Hallo!! Welkom op mijn blog! Leuk dat je langskomt! Ik wil jullie meteen bedanken voor het volgen van mijn blog. Helaas heb ik weinig/geen tijd om op andere blogs langs te gaan, hoe graag ik ook zou willen, het lukt me steeds niet :( Sorry!! Maar ik waardeer jullie opmerkingen heel erg! Dankjulliewel daarvoor!!!

Vandaag heb ik challenges-inspiratie voor jullie. Twee heeeeeel verschillende kaartjes. Om te beginnen eentje in zwart-wit met felle kleuren. Die maak ik toch eigenlijk wel het liefste! 


Het kaartje is voor het Global Design Project, klik HIER voor het blog. Het is deze week een 'Case the Designer' challenge, wat wil zeggen dat je de voorbeeldkaart ter inspiratie gebruikt voor een eigen kaartje. Ik heb de opzet van het kaartje letterlijk genomen, maar met andere producten.

 

Mijn Nieuwjaars-kaartje van vorige week kreeg een Special Mention! Thanks everyone!!

Voor het kaartje van deze week gebruikte ik de set 'Kite Delight' en het 'Sunshine and Rainbows' DSP. Het papier kun je nu GRATIS uitzoeken bij een bestelling van 60 euro! Het is echt zo leuk!

Het 2e kaartje is voor de challenge van mij en mijn team, op 'Het SU-per Team! Challenge pagina' op Facebook! Klik HIER om een kijkje te nemen!


De challenge van de maand januari is: Maak een winterse kaart in zwart-wit met één kleur:


Dit is mijn voorbeeldkaartje, met de set 'Nature's Beauty'. Deze gaat al even mee, maar blijft mooi en is nog steeds te bestellen! 


De sneeuwvlokken-embellishments blijven in het assortiment! Ze hebben een mooie parelmoer-glans. Van een randje van het uitdruk-vel heb ik een sneeuw-bodem geknipt. Zo kun je ook mooi de restjes gebruiken! 


Dat was het voor vandaag! Je vindt vanaf nu weer alle producten onderaan het blogbericht, met alle informatie erbij.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 10 januari! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

-------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik dan op onderstaande afbeeldingen!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com.


Granny Apple Green Stampin' Blends Markers Combo Pack
Granny Apple Green Stampin' Blends Markers Combo Pack
[147274]
€ 11,00
Opal Rounds
[154289]
€ 9,00
Stamparatus
[148187]
€ 59,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

1 opmerking:

  1. Twee prachtige kaartjes Yvonne....de eerste lekker vrolijk en de tweede in mijn lievelingskleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne