donderdag 13 mei 2021

Feel Good Stampin' Bloghop - Fleurig en kleurig

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! 
Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even voorbij komt! Het 'Feel Good Stampin' bloghop-team komt weer in actie. We hopen je met deze bloghop een 'Feel Good'-gevoel te kunnen geven. Vandaag is het thema: Fleurig en kleurig!! Hoe je verder kunt hoppen, lees je onderaan dit bericht. 


Er wordt door de andere dames ook een kleuren-schema gebruikt, maar ik heb deze niet kunnen toepassen. Dat komt omdat ik vandaag thuis ben gekomen van bijna 2 weken op de camping in Dishoek, Zeeland. We zouden eerst zaterdag al thuis komen, maar hebben nog wat dagen bij geboekt. Heerlijk natuurlijk, maar ik had daardoor geen tijd om nog iets nieuws te maken.. Dit zijn de kleuren die de andere dames gebruiken, minstens 3 van de 5 nieuwe InColor kleuren.


Ik maakte voor onze vakantie de kaarten uit dit bericht. Zo ook deze, met producten uit de nieuwe 'Bouquet of Hope' Paper Pumpkin kit! Deze is wereldwijd te bestellen en is ook nu nog te bestellen! Ik heb er zelf eentje samengesteld, maar je kunt ook de beschrijving volgen de erbij zit.


De binnenkant is ook bewerkt. Op de foto rechts zie je de kaartjes zoals ze beschreven staan in de kit.

En ik heb nog een kaartje, een  easel-kaartje gemaakt met Memories and More kaartjes 'What a Year' uit de nieuwe jaarcatalogus. 


Met deze kaartjes kun je in een handomdraai mooie fotoboeken maken, maar dus ook kaartjes! Dit is echt een hele leuke, vrolijke set! Met o.a. regenbogen, schaartjes en ook bloemen! 


Ik heb verschillende kaartjes geknipt/gesneden en er één kaart van gemaakt. 


En dan nu: hoppen!! Klik op de namen hieronder om naar de blogs van de andere deelneemsters te gaan en te zien wat zij gemaakt hebben!




Vanaf maandag ga ik weer voor de volle 100% aan de slag en zullen de vaste onderwerpen hier op mijn blog en Social Media weer online komen.
Veel hop-plezier!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 17 mei.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen. 
------------------------------------------------------------------------------------------
ACTIES MEI: INSTAP-ACTIE en EXTRA-REWARDS -ACTIE
Zie alle info onder de tabbladen bovenaan deze pagina


 Van 4 t/m 31 mei is er een instap-actie!! Zoek voor 207 euro aan producten uit, in plaats van 175 euro en betaal 129 euro! Stap in, in mijn gezellige en creatieve team!

Bestel je voor 275 euro of meer van 4 mei t/m 14 juni? Dan ontvang je naast de gewone rewards (beginnend bij 200 euro, vanaf 10% van je bestel-bedrag) nog eens 27 euro EXTRA GRATIS!!
Vragen? Laat het weten!!

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie projecten, Yvonne!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Yvonne, enorm fleurig & kleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die Memories&More Cardpacks toch fijn om mee te werken he. Superleuke kaarten, groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou fleurig en kleurig zijn ze zeker die kaartjes van je! Superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne