zaterdag 27 maart 2021

Eindelijk...

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Eindelijk weer een post hier op mijn blog! Een week vliegt echt voorbij! Ik heb alles behalve stil gezeten, daarover iets verder naar beneden meer, maar wel bezig geweest met hele leuke dingen! En veel vooruit gewerkt, dus de komende weken komen er genoeg posts!

Ik begin met het laten zien van 2 kaartjes die ik maakte tijdens mijn Facebook LIVE afgelopen woensdagochtend. Ik werk dan meestal met de KwartaalKitjes die ik zelf samenstel en aangezien het kwartaal bijna voorbij is, waren het nog restjes waar ik mee gewerkt heb! Het is de serie 'Hydrangea Hill' uit de Stampin' Up! voorjaarscatalogus. Ik liet zien hoe ik met restjes nog kaarten maak. Wil je het filmpje terugkijken of een keer LIVE meekijken? Hier vind je mijn pagina: KLIK HIER.


Dit was het eerste kaartje. Ik maakte een verdeling in de restjes en dit waren de paars/blauw/groene. Voor de afbeelding en tekstjes gebruikte ik de set 'Free as a Bird', welke nog een jaartje bij ons blijft in het assortiment!


Ik kleurde de vogel in de kleuren van het DSP (designpapier). De allerlaatste restjes gebruikte ik aan de binnenkant van de kaart en op de envelop.


In dezelfde serie DSP zit ook roze (Rococo Rose, de Incolor 2019-2021, welke ons gaat verlaten) en samen met het groen maakte ik daarvan nog een laatste, 2e kaartje, met echt de allerlaatste restjes uit de kit. 


Ik gebruikte de HotDog set uit de voorjaarscatalogus, de afbeelding en tekst komen daaruit.


En dat waren ze! Zoals gezegd, was het een volle week afgelopen week! Onze jongste was een week thuis, doordat er een kindje in de klas Corona had en dus moest de hele klas thuis blijven en heb ik weer thuis meegeholpen voor school. Hier gelukkig niets aan de hand..

Verder heb ik als demo de nieuwe jaarcatalogus al mogen ontvangen en daardoor weten we ook wat ons gaat verlaten! Daarnaast heb ik de nieuwe KwartaalKits gemaakt en verzonden, maar ook een week eerder dan gepland het 4e KaartenBuffet @Home gemaakt, verzonden en de filmpjes opgenomen! Genoeg te doen dus, maar echt heel leuk!


Voor de producten die ons gaan verlaten geldt vanaf nu: op is echt op! Wil je de lijst ontvangen? Stuur me een e-mailtje ( thecreativeteacup@gmail.com ). En wil je meteen zien wat er nog te bestellen is en hoeveel het nu kost? Dan kun je HIER klikken. Je gaat dan naar de Stampin' Up! website. Er zitten echt flinke aanbiedingen bij! 

Mocht ik je kunnen helpen met een bestelling, verneem ik het graag. Bestellen kan meteen op de website (je kunt mijn naam opzoeken of in de sidebar op de link klikken), betalen kan dan met creditcard of Paypal. Je mag me ook mailen en dan help ik je verder, dan kun je betalen via overschrijving of betaalverzoek.

Morgen ben ik er weer met een nieuw bericht voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers! Fijn weekend en tot dan!!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 29 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

2 opmerkingen:

  1. Twee bijzonder leuke kaarten en dat met restjes nog wel! De lila/paarse kaart is prachtig van kleur en leuk met die bijpassende envelop. De tweede kaart is ook heel mooi, prachtig qua opbouw en mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie frisse kaarten!
    Prachtige kleurencombi's.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne