maandag 9 november 2020

Curvy Christmas

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous blog!


Het is weer maandag! Een nieuwe week is weer begonnen! Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Voor mij stond deze in het teken van OnStage, op donderdagavond, vrijdag en zaterdag! Het was een mooi evenement, ook al was het online! Stampin' Up! heeft echt alles uit de kast getrokken.. En vanaf nu zullen jullie ook langzaamaan nieuwe producten gaan zien uit de nieuwe voorjaarscatalogus en 
Sale-a-Bration! Maar eerst hebben we nog Kerst! Ik heb nog heel wat kaarten te maken!


Deze is gemaakt met de nieuwe set 'Curvy Christmas'! Deze is met stansen vanaf nu te bestellen! Net als het DSP (designpapier) wat ik gebruikt heb. De kaart is helemaal in WhisperWhite en SaharaSand.


Ik heb er verder de kerstroos aan toegevoegd, uitgestanst uit vellum en de Moose-punch. 

Ik houd het kort vandaag!! Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor het 2e KaartenBuffet@Home! De kaarten en pakketjes zijn in de maak en dan later de filmpjes nog.. Het is weer SU-per leuk om mee bezig te zijn!

Vandaag na 17u gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit! Wil je mee bestellen? Geef dat dat voor die tijd door!

Maak er een mooie dag van vandaag!! Ben wel benieuwd of de zonsondergang vanavond misschien weer zo mooi is als gisteren.. Deze foto maakte ik vlakbij ons huis. Heb je het ook gezien?


Lieve groetjes, Yvonne




2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in die bescheiden kleuren. De vellum poinsettia vind ik er prachtig bij.
    Je zonsondergangfoto is ook schitterend, gisteren niet gezien hier en nu is het hier behoorlijk bewolkt dus geen mooie zonsondergang.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart, fijne accenten en klassevol !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne