zondag 20 oktober 2024

Stamping Sunday hop - Rich Comforts and Rustic Elegance

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Hop starts at 09.00 am CET / Hop begint om 09.00u


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Rich Comforts and Rustic Elegance! Oftewel een 'Gezellige Herfst- of Kerstkaart' :)

En dit is mijn kaartje geworden:


Ik vind de herfst zo mooi, de kleuren, de ´dingen´ die erbij horen, zoals warme chocolademelk, pompoenen, kaneel, chocolade, de frisse lucht... Tja, heel wat om in één kaartje te stoppen, maar het is aardig gelukt, al zeg ik het zelf :) Dit kaartje geeft aardig weer wat herfst voor mij is!!


Ik heb diverse sets bij elkaar gebruikt, actuele en retired (op de foto hieronder, de bovenste 2 zijn retired), samen met de mooie embossingfolder uit de najaarscatalogus en warme kleuren. 

Ik gebruikte (net zoals eigenlijk iedere herfst wel een keer) de baby-wipe techniek. Ik leg deze uit in een korte video, welke later vandaag op mijn YouTube kanaal en Facebook-pagina te vinden zijn!


Ik moet mezelf er echt aan helpen denken om vaker embossingfolders te gebruiken.. Ze zijn zo mooi en toch vergeet ik ze te vaak...


Je vindt alle gebruikte producten onderaan dit bericht!

Dat was mijn bijdrage voor de hop! En nu hoppen naar de andere deelnemers!! Je kunt op de namen in de carrousel hieronder klikken! Veel plezier!

Blog Hop Index



TER INFORMATIE 

Een korte opsomming van wat er speelt op dit moment:

- Instapactie t/m 31 oktober: zie tabje 'Ook demo worden?' bovenaan deze pagina
- Tot 30% korting op kits van Stampin' Up! OOK op de 2 nieuwe kits van oktober! Zie stampinup.nl/sets
- Pre-order demo's nieuwe Online Only, voor iedereen verkrijgbaar vanaf 5 november

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 20 oktober. Geef jouw bestelling door voor maandagavond 19.00uur!

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER
 Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️


Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


3 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n prachtige kaart in deze herfstige kleuren.
    En leuk dat je de verschillende stempelsets hebt gebruikt, past perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your card Yvonne! Its making me salivate, and the marshmallows in the hot chocolate are perfect! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....wat heb je weer een SUPER gave kaart gemaakt Yvonne.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne