dinsdag 2 juli 2024

14e KaartenBuffet - BonusDagen en nieuwe Online Only 3 juli

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! 


Jaaa, eindelijk weer een berichtje! Het zijn altijd drukke weken zo voor de schoolvakantie begint, op alle gebied.. Maar vooral leuke dingen :) 

Zo was 15 juni mijn 14e editie van het KaartenBuffet @Home! Deze keer stond de Attention Shoppers centraal. Ik maakte er 6 totaal verschillende kaarten mee! Om te laten zien wat je er zoal mee zou kunnen doen. En die kaarten laat ik je graag zien in dit bericht!


Dit was de bundel waarmee we gewerkt hebben! Er waren heel wat dames die thuis de workshop gevolgd hebben, zo leuk! Zij maken de kaarten stap-voor-stap met het pakket wat ik heb toegestuurd en de YouTube filmpjes die daarbij horen.

Extra waren de waterpainters waarmee we achtergrondjes hebben gemaakt en hebben ingekleurd.



Dit was kaart nummer 1:


Kaart 2:


Kaart 3:


Kaart 4:


Kaart 5:


En project 6 was geen kaart, maar een cadeautasje:


In dit filmpje zie je ze allemaal nog even voorbij komen :) 



Dit was de reclame, zodat je kunt zien wat het eigenlijk inhield. De 15e editie wordt gepland na de vakanties! 




TER INFORMATIE


Vanaf MORGEN, woensdag 3 juli, gaan de BONUSDAGEN weer beginnen!!


Daarnaast zijn er op die dag ook nieuwe Online Only producten beschikbaar! Die staan NIET in een catalogus, maar zijn op de gewone, voor jou bekende manier(en) te bestellen!! Ook 2 nieuwe kits!

Je vindt ze vanaf 3 juli HIER of via mijn webwinkel yvonnespikmans.stampinup.net.

Dit zijn 2 van de nieuwe producten:



Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER! Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne