donderdag 30 mei 2024

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Jaaaa, deze week vergeet ik het niet: Het is Challenges Donderdag!

Vandaag dus 2 challenge-kaartjes om te laten zien :) 


De 1e is voor 'Stampin' Through the catalogue'! Je vindt ze op Facebook en Instagram en zetten 2x in de week een set/bundel in de spotlight. Je kunt hen taggen en dan komt houw kaartje met die set/bundel in hun stories te staan op Instagram! 

Dinsdag was dat 'To market / Market Goodness', uit de nieuwe jaarcatalogus! Ik vind dat DSP (Designer Series Paper) zo leuk, dat ik daarmee aan de slag ben gegaan! En dat werd dit kaartje:  



Het zijn allemaal afbeeldingen die ik uitgeknipt heb en daarmee is een compositie gemaakt op de kaart. Ook de achtergrond-papiertjes komen uit het pak DSP. De tekst komt uit de set 'Saying Hey' stempelset. Ik heb zelf niet de bundel (al denk ik dat hij er wel komt, hij is zo leuk)..


De 2e kaart is voor Colour INKspiration! Hen vind je op Facebook, klik HIER. Iedere paar weken een challenge met kleurtjes die je moet gebruiken en dit werd mijn bijdrage deze keer:


Dit zijn de kleurtjes:


Ik gebruikte de Country Birdhouse set en het Country Woods DSP (Designer Series Paper), voor de houtnerf op de achtergrond. Heerlijk deze kleurtjes! Die passen wel bij mij ;)




INSTAPACTIE!!! Alleen vandaag en morgen nog! 


Ontvang naast jouw zelf-gekozen startpakket ook een pakket ter waarde van 100 euro, met de 5 nieuwe InColors!! Meer weten? Vraag me ernaar: thecreativeteacup@gmail.com


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 3 juni) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER! Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Dit zijn de belangrijkste producten, klik op de afbeeldingen!


Paper Trimmer
[152392]
€ 34,00
Take Your Pick
[144107]
€ 14,75

1 opmerking:

  1. Mooi kaartje Yvonne....frisse kleurtjes heb je gebruikt!
    Bedankt voor de mooie verjaardagskaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne