zondag 26 juni 2022

Stamping Sunday bloghop - This with That!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

Bloghop start om 10uur / Bloghop starts at 10 o'clock! 

Het bericht voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers vind je HIER!


Hallo!! Het is de 4e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

De opdracht van deze maand was voor ons: This with That!! Oftewel: nieuwe producten die je combineert met iets wat al langer in het assortiment zit!! Ik maakte een kaartje en een kleine cadeauverpakking:


Ik maakte een tropisch setje, met verschillende producten door elkaar! 


Op de achtergrond van de kaart zit een nieuwe achtergrond-stempel: Tropical Hideaway! Ik stempelde deze met Versamark en kleurde de achtergrond daarna licht met Granny Apple Green inkt en een Blending Brush. Ook het 'Hues of Happiness DSP' is nieuw (daaruit heb ik de bloemen en wat blaadjes geknipt), net als de 'Cracker & TreatBox dies'. De 'Paradise Palms bundel' en de 'Amazing Thanks dies' zijn mee gegaan vanuit de voorjaarscatalogus. 

Zie voor alle gebruikte materialen de lijst onderaan dit bericht! 


Ik vind het zo leuk om dit dit thema kaarten te maken!!
De letters zijn gestanst uit een stuk wit cardstock wat ik met de inkt en BlendingBrush gedeeltelijk heb gekleurd. 


Ook maakte ik er een klein bedankje bij, in de vorm van een 'Christmas-cracker'. Deze maak je in een handomdraai met de nieuwe stansset. Echt zo leuk! Een paar chocolaatjes, een lippenstift/Labello of iets dergelijks past er zeker in!

En dan nu verder hoppen! Ik ben weer heel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt! Je kunt op de namen klikken om een kijkje te nemen:


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus of Nieuwsbrief ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
NOG LOPENDE ACTIES JUNI!!


Van 1 t/m 30 juni 50% korting op een 2e kit!! Je vindt alle beschikbare kits op stampinup.nl/sets. Daarnaast is ook de uitverkoop van de voorjaarscatalogus 2022 begonnen. Op is op!! Je vindt alle nog beschikbare producten op stampinup.nl


En als demonstratrice kun je nu al pre-orderen uit de nieuwe najaarscatalogus! 
Komende vrijdag 1 juli kan ik ook voor jou bestellen! Dan zoek je ook de gratis Sale-a-Bration producten uit!! Zie hieronder.

-------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is MORGEN maandag 27 juni, om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 

Op vrijdag 1 juli doe ik de 1e verzamelbestelling voor de nieuwe najaarscatalogus en Sale-a-Bration! Geef hiervoor jouw bestelling donderdagavond voor 19uur door!

De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Blending Brushes
[153611]
€ 15,25
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 13,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne