donderdag 14 april 2022

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Hallo!! Leuk dat je langskomt! 

Een kort berichtje met een een kaart en een paar cadeautjes om te laten zien! VANAVOND is er een BLOGHOP, dus dan een wat uitgebreider bericht. Maar ik wilde Challenges Donderdag niet overslaan..

Gisteren tijdens mijn Facebook LIVE (bijna iedere woensdagochtend om 9.30u, klik HIER, ook terug te kijken!) heb ik onderstaande kaart gemaakt. Het Pansy DSP gaat ons verlaten, maar is nog te bestellen! Van 14 euro voor 8,40 euro, op is op! Maar het zit ook in de KwartaalKits die nu lopen, vandaar een kaartje ermee, ter inspiratie! 


Ik gebruikte de schets van het Global Design Project, klik HIER.


Ik maakte in plaats van de cirkel een boeketje met viooltjes, uitgeknipt uit het DSP. Ook zitten er o.a. Flower embellishments op, die blijven! De Vrolijke Viooltjes stempelset is er ook in het Nederlands en blijft ook, samen met de stansen.


En dan heb k nog wat bedankjes op te laten zien! Ik maakte ze o.a. voor de workshoppers die afgelopen dinsdag kwamen workshoppen. Een koffiebekertje (gaan ons ook verlaten), met thee en paas-eitjes erin. Zo maak je in een handomdraai een leuk bedankje! De stansen om de wraps te maken gaan ons ook verlaten. 


Altijd leuk om iets mee te geven of te sturen bij een bestelling :) 


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!

thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!! 
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende maandag, 18 april om 20.00u

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. Verzenden kan dan vanuit mij met PostNL of DHL.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

De nieuwe producten, uit de nieuwe jaarcatalogus, kan ik vanaf 3 mei voor je bestellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne