woensdag 28 augustus 2024

Challenges Woensdag

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!



Hallo!! Welkom (terug) op mijn blog!

Leuk dat je even langskomt vandaag! Vanaf nu vind je onderaan ieder bericht niet alleen de bestelinfo en gebruikte producten, maar ook een korte update over wat loopt, wat je niet 'moet' vergeten :) 

Maar ik begin met een kaartje! Gemaakt voor het Global Design Project van deze week. Ze werken nu via Instagram en Facebook en niet meer op hun blog, waardoor ik het regelmatig vergeet, erg he?! Maar deze week is het gelukt! Dit is mijn kaartje (past bij het weer hihi):


Hij is gemaakt met de nieuwe set 'Surfing Santa', uit de najaarscatalogus, en is te bestellen vanaf VOLGENDE WEEK WOENSDAG! Dan gaat de najaarscatalogus in.

De challenge is een 'case the designer' challenge en deze week is het kaartje van Susan Wong de inspiratie die we moeten gebruiken!


Mijn kaartje is echt wel heel anders, maar ik heb de opzet een beetje hetzelfde gehouden.


Leuk is de kerstman he?! Meer info onderaan dit bericht!

LET OP!! WIJZIGING!!!



TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende WOENSdag 4 september. Geef jouw bestelling door voor dinsdagavond (maandag) 19.00uur!
Dit i.v.m. het ingaan van de nieuwe najaarscatalogus!

IN HET KORT:
* Tot en met 31 augustus: 15% korting op pakken DSP uit de jaarcatalogus!!
* EN: VERGEET JE BONUSVOUCHERS NIET IN TE LEVEREN!!
* 4 september 1e bestelling najaarscatalogus
* 4 september NIEUW!!! Scrapbook-producten van Stampin' Up! 
Klik HIER voor de online brochure!!



Wil je iedere dag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes en inspiratie? Kijk dan op mijn Facebookpagina, klik HIER
 Op mijn Instagram en YouTube kun je me ook volgen. Je vindt me daar als @thecreativeteacup / The Creative Teacup!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!


Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-
----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): thecreativeteacup.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Nieuwe producten kan ik hier laten zien vanaf 4 september!


Paper Trimmer
[152392]
€ 34,00
Take Your Pick
[144107]
€ 14,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne