woensdag 1 mei 2024

1 mei: info nieuwe catalogus en instapactie!

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


INSTAPPEN ALS DEMO KAN ALTIJD!! WANNEER JIJ DAT WILT

...MAAR in mei is er een speciale INSTAPACTIE!!! 

Jouw eigen Stampin’ Up! avontuur beginnen? Dat kan iedere dag van het jaar! Je betaalt dan 129 euro en je kiest zelf uit alle lopende producten voor maximaal 175 euro uit! Kom in mijn gezellige ‘Het SU-per Team!’!! Heel gezellig en behulpzaam!

 VAN 1 t/m 31 MEI wordt het helemaal leuk!! Want er is een gave INSTAPACTIE!!! 

Naast de 175 euro aan producten die je ZELF uitkiest, ontvang je EXTRA een heel INCOLOR pakket GRATIS!!! Alles wat op de afbeelding staat krijg je er zo bij!  5x inktpads  5x markers  Cardstock in de 5 kleuren  DSP (designpapier) in de 5 kleuren.

De nieuwe kleuren zijn (van boven naar beneden op de foto hierboven): Summer Splash Peach Pie Petunia Pop Shy Shamrock en Pretty in Pink Heb jij al een favoriet??? 



 Hoe gaaf is dat?! Echt een SU-per aanbieding! Wil je instappen op of in 1 mei?? Gebruik dan één van de linkjes en stap in, in mijn ‘Het SUper Team!’. Je bent meer dan welkom!! 

 Voor Nederland: Klik HIER 

Voor België: Klik HIER 

Inschrijven kan ook via mijn website: yvonnespikmans.stampinup.net 


INFO NIEUWE JAARCATALOGUS 24-25 en NIEUWE NEDERLANSE SETS 

Op 1 mei gaat ook de nieuwe jaarcatalogus in!! De nieuwe producten uit de jaarcatalogus zijn (in principe) allemaal te bestellen vanaf vandaag! 

Heb je de nieuwe catalogus al ontvangen? Ik hoop dat je net zo enthousiast bent als ik! Het zal misschien even wennen zijn, de nieuwe opzet, maar dat is wel heel duidelijk (vind ik). Je zult ook zien dat er meer online gebeurd. De echte catalogus zal niet verdwijnen, maar om beter op voorraad in te springen (niet alles een heel jaar op voorraad hoeven hebben) en op trends, is het fijn dat online een mooie aanvulling is op de catalogus! 


Wil je de catalogus graag online inzien?? Klik dan HIER. Mocht deze link op 1 mei niet werken, pas ik deze zo spoedig mogelijk aan!



NEDERLANDSE SETS Er zijn ook 2 nieuwe Nederlandse sets verkrijgbaar! 



En wist je dat?? Als je in de webwinkel ‘Nederlands’ intypt bij ‘zoeken’, dan vind je daar alle Nederlandse sets die op dit moment verkrijgbaar zijn!  Dan zie je de afbeeldingen ook vergroot!


Het kan zijn, dat door grote vraag tijdelijk producten niet verkrijgbaar zijn, dit is altijd. Maar deze komen dan zoo spoedig mogelijk weer en kan ik ze gewoon voor je bestellen. Zelf bestellen kan natuurlijk ook in mijn webwinkel! Dat gaat het snelste! Betaling gaat dan via creditcard of PayPal. Je maakt heel makkelijk een account aan (ook makelijk voor later dit jaar, zie verderop) en krijgt jouw bestelling rechtstreeks thuisgestuurd. 

Als je via mijn webwinkel besteld, kun je voor alle vragen en hulp gewoon bij mij terecht! yvonnespikmans.stampinup.net Ontving je de echte catalogus nog niet? En wil je er toch graag eentje? Dat kan! Vraag me ernaar, dan ga ik voor je regelen dat je er eentje krijgt.


 MEXICO & BESTELLEN nieuwe jaarcatalogus 

Zoals de meeste van jullie inmiddels zullen weten, mag ik de verdiende Stampin’ Up! Incentive Trip naar Mexico maken.. Ik kan het nog steeds niet geloven.. Ik zit er deze week! Je kunt me dan volgen op mijn Facebook en Instagram pagina’s! WIL JE BESTELLEN?? Uit de nieuwe jaarcatalogus? En mag ik die bestelling verzorgen? Dan ga ik mijn uiterste best doen je als gewoon te helpen! Maar mijn reis is van 28 april t/m 5 mei (in de ochtend op Schiphol).. Dus het kan zijn dat ik door tijdsverschil en reizen, bijwonen van bijeenkomsten etc. niet zo snel ben als anders.. Ik hoop dat dit geen probleem is en ik je toch helpen mag/kan! Alvast heel erg bedankt!! 


BESTEL-DATA-INFO: 

1 MEI gaat de catalogus in! Zelf bestellen kan altijd via mijn webwinkel yvonnespikmans.stampinup.net Je betaalt dan via creditcard of PayPal en je krijgt jouw bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin’ Up! magazijn in Frankfurt. De verzendkosten zijn standaard €7,95 voor een zending. Via mij kun je ook bestellen. Geef dit dan UITERLIJK vrijdag 26 april door als je op 1 mei wilt bestellen. Bestel je voor meer dan 75 euro (via mij) laat ik ook de bestelling rechtstreeks naar jou toe sturen en betaal ik de €7,95 verzendkosten, die krijg je dus van mij cadeau! Een bedankje krijg je voor deze 2 manieren als ik weer terug ben uit Mexico. Ik doe op of na 1 mei ook een verzamelbestelling. Dan kan het wat langer duren dan je van mij gewend bent.. 

5/6 MEI als ik weer terug ben, bestel ik ook weer, dus ke kunt ook tot dan wachten.. Dan is het weer wat rustiger en de producten zijn toch een HEEL JAAR LANG TE BESTELLEN! Dus heb je geen haast? Geef het dan op je gemakje door wanneer het jou uitkomt! Mag ook voor 5/6 mei! 

Dat was veel info... Heb je vragen? Laat het me weten!!

Aanpassingen en eventueel linkjes die niet werken e.d. zal ik zo spoedig mogelijk aanpassen. Excuses voor het eventuele ongemak!!


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 6 mei) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne