zondag 4 december 2022

Creation Station Bloghop - Holiday Happenings

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.

Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET


Hallo!! Hey there! Welkom op deze zondag-blogpost! 

Vandaag een bericht met inspiratie voor de nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop?? Het thema is deze keer 'Holiday Happenings´! Dat wil zeggen: een kaart voor de feestdagen!

Dit zijn mijn bijdragen geworden, het werden er 2:



Kaarten met het mooie ´Bows of Holly DSP´ (designpapier). Helaas is dit inmiddels al uitverkocht op de eerste dag van de uitverkoop op 1 december.. Maar ik ben mijn restjes aan het opmaken en misschien heb je het zelf nog liggen, dus toch wat inspiratie! 



Ik gebruikte ook de Christmas Banners bundel, met stempels en stansen. Alleen de stempels zijn nog te bestellen, de stansen staan niet meer op de Stampin' Up! website en zijn dus uitverkocht..



Op de 1e kaart gebruikte ik een schuin vlak, op de 2e kaart een recht vlak DSP.



Met het stempelen van de banner in groen en daarna de tekst met Versamark, was de groene inkt nog wat nat, waardoor het witte embossingpoeder erin bleef plakken. Ik heb het zo gelaten en vond het effect juist wel mooi!



Als extraatje maakte ik ook deze kerstboom-hanger met dezelfde materialen:


En dan nu: hoppen!!! Het zijn zulke getalenteerde collega's, dus je doet zeker veel inspiratie op!!

 

Je begint vandaag vooraan bij Elizabeth Price, van SeeingInkspots! Klik HIER
(THIS/MY BLOG IS THE START/THE BEGINNING OF THE HOP).

Vanuit hier hop je naar Sara Levin, The Artful Inker! Klik HIER of klik op de afbeelding hierboven (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE ).

 

Je kunt vanuit hier natuurlijk ook een blog terug, je gaat dan naar Barb Pfeffer, van JustBStamping, klik HIER (ONE BLOG BACK).


De gebruikte producten die je onderaan dit bericht. Heb je ergens vragen over? Laat het me weten!! Via een email: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! Maak er nog een creaTEAve weekend van!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is MORGEN, maandag 5 december om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten?

Wat nog leverbaar is uit de najaarscatalogus, zie je op de Stampin' Up! website!! 
Zie linkje hieronder.

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

3 opmerkingen:

  1. Mooie traditionele kaarten in de voor mij echte kerstkleuren, ik houd er wel van!
    En ook nog lekker restjes opmaken, dat spreekt mij ook erg aan ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....schitterende kaartjes Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super elegant and amazing use of Designer Series Paper. Love them x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne