donderdag 22 december 2022

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Donderdag!! Challenges Donderdag :)

Leuk dat je weer even voorbij komt op mijn blog! Dat waardeer ik heel erg! 

Ik heb 2 kaartjes gemaakt met de schets van het Global Design Project. Klik HIER om naar de pagina te gaan en de mooie voorbeelden van het DesignTeam te bekijken. Dit zijn mijn kaartjes:


Het is een schets-challenge! Ik draaide de schets en maakte er staande kaartjes van. 

Het zijn echt weer restjes-kaarten geworden, met verschillende soorten DSP (designpapier) door elkaar gebruikt, allemaal DSP uit de najaarscatalogus. De diertjes en het vlak met sneeuwvlokjes komen uit de 'Storybook Gnomes', de sneeuwvlokken zijn uit het mooie 'Snowflake Specialty Vellum' en de overige vlakken komen uit 'Splendid Day Specialty DSP', met folie en dus werden het 'glans-kaarten'.


Twee dezelfde kaarten, alleen in spiegelbeeld en met net anders papier. Als je richting het licht kijkt, zie je dat het folie-papier is:

 

Ze waren SU-per leuk om te maken! 


Ik heb de afgelopen week nog kerst-kaarten bij gemaakt, ik er nog steeds te weinig.. Ik maakte meer restjes-kaarten met DSP. Hieronder nog een paar kaarten die ik met restjes maakte. Altijd fijn om restjes op te maken :) 


Heel verschillend :) Maar juist daardoor zo leuk om te maken! 



Dat was het voor vandaag! Zondag ben ik er weer, met een bericht voor de Stamping Sunday bloghop. Mocht je dan al kerst aan het vieren zijn: alvast heeeele fijne dagen! Geniet ervan met familie/vrienden om je heen.. Met mooie (nieuwe) herinneringen!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandag 26 december om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

De eerste bestelling voor de nieuwe catalogus is op 5 januari, al heel vroeg. Geef je bestelling daarvoor door, voor 4 januari 19u!!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 

Wat nog leverbaar is uit de najaarscatalogus, zie je op de Stampin' Up! website!! 
Daar kom je via mijn website zie hieronder.

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

1 opmerking:

  1. Prachtige kaartjes Yvonne!
    Jij ook bedankt voor het mooie kaartje en de prachtige foto....dankjewel!
    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne